Κοσμήματα και Αξεσουάρ σε εκπληκτικές τιμές!

Τρίτη 14 Αυγούστου 2012

ΠΕΛΑΤΗΣ vs ΣΕΡΒΙΤΟΡΟΣ

Πελάτης : Έλα εδώ γκαρσόν! Υπάρχει ένα αποτσίγαρο στην σούπα μου!
Γκαρσόν : Ω συγνώμη! Πάω να φέρω αμέσως ένα τασάκι!





Πάει ένας τύπος σε ένα καλό εστιατόριο και παραγγέλνει κοτόπουλο με πατάτες.  Του το φέρνει ο σερβιτόρος αλλά μετά από λίγο τον ξαναφωνάζει έξαλλος ο πελάτης :
- Με συγχωρείτε, αλλά το κοτόπουλο χρειάζεται παραπάνω ψήσιμο.
- Μα τι λέτε κύριε; Οι σεφ μας είναι οι καλύτεροι και γνωρίζουν τις κατάλληλες συνταγές για να το φάτε και να είναι νόστιμο αλλά και θρεπτικό.
- Δεν ξέρω τι λένε οι σεφ σας αλλά κάντε κάτι γρήγορα μ' αυτό το κοτόπουλο, γιατί μου έχει φάει όλες τις πατάτες!


Ο πελάτης στον σερβιτόρο :
- Θα ήθελα μία σαλάτα του σεφ, παρακαλώ.
- Λυπάμαι, κύριε, αλλά ο σεφ δεν μοιράζεται την σαλάτα του με κανέναν!


Ένας μοναχικός τύπος, θέλοντας να γιορτάσει τα γενέθλιά του, αποφασίζει να πάει να φάει σε ένα πολύ καλό εστιατόριο. Μετά από ένα γερό γεύμα με πολύ κρασί τον παίρνει ο ύπνος πάνω στο τραπέζι :
- Πες του να φύγει, λέει ο ιδιοκτήτης στο γκαρσόνι, είναι η τρίτη φορά που αποκοιμιέται.
- Ναι, λέει το γκαρσόνι, αλλά κάθε φορά που ξυπνάει ζητάει το λογαριασμό και τον πληρώνει!


Έξαλλος ένας πελάτης φωνάζει το γκαρσόν :
- Γκαρσοοοοοοόν…
- Ναι;
- Να, η σούπα που παράγγειλα έχει μία μύγα μέσα!
- Με συγχωρείτε εσείς πόσες παραγγείλατε;


Ο έξαλλος πελάτης στο σερβιτόρο :
- Γκαρσόν, τι ζώο είναι αυτό που πλέει στη σούπα μου;
- Συγνώμη, κύριε, αλλά αν ήμουν δυνατός στη ζωολογία, θα γινόμουν κτηνίατρος κι όχι γκαρσόνι!


- Γκαρσόν! Αυτό το κουνέλι είναι πολύ σκληρό! Αποκλείεται να είναι φρέσκο!
- Μα τι λέτε κύριε; Ολόφρεσκο είναι! Άφού να φανταστείτε το πρωί νιαούριζε...


Πελάτης : Δεν κάνετε καμιά έκπτωση σε συναδέλφους;
Εστιάτορας : Ευχαρίστως. Είστε κι εσείς εστιάτορας;
Πελάτης : Όχι, είμαι κι εγώ λωποδύτης!



Ένας ανθρωποφάγος ταξιδεύει με πλοίο. Πηγαίνει στην τραπεζαρία του πλοίου και ο σερβιτόρος του δίνει τον κατάλογο των φαγητών.
- Όχι, ευχαριστώ, του απαντά αυτός, θα προτιμούσα να μου δίνατε τον κατάλογο των επιβατών!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τιμές Χονδρικής για όλους!