Κοσμήματα και Αξεσουάρ σε εκπληκτικές τιμές!

Κυριακή 26 Αυγούστου 2012

ΕΤΣΙ ΚΑΝΟΥΝ ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ

Λέει ο Ελληνας πατέρας στον γιο του μια μέρα :
- Υιέ μου σου βρήκα νύφη.
- Πατέρα εγώ θα διαλέξω την γυναίκα που θα παντρευτώ, απαντάει ο γιός
- Ναι αλλά εγώ η νύφη που σου προτείνω είναι η κόρη του Bill Gates, λέει ο πατέρας
Οπότε ο γιός συμφωνεί. Πάει ο Ελληνας πατέρας στον Bill Gates και του λέει
- Σου έχω έναν καλό γαμπρό για την κόρη σου.
- Μα η κόρη μου είναι μόνο 15 ετών, απαντάει ο Bill Gates
- Ναι αλλά ο νέος που σου προτείνω είναι διευθυντικό στέλεχος στην Παγκόσμια Τράπεζα, λέει ο πατέρας
Οπότε και ο Bill Gates συμφωνεί. Πάει μετά ο Ελληνα πατέρας στον Πρόεδρο της Παγκόσμιας Τράπεζας και του λέει :
- Σου έχω βρει ένα φοβερό διευθυντικό στέλεχος για την τράπεζα
- Μα ήδη έχω πολλούς διευθυντές και δεν τους χρειάζομαι όλους, απαντάει ο πρόεδρος
- Ναι, αλλά αυτός που σου προτείνω είναι γαμπρός του Bill Gates, λέει ο πατέρας
Οπότε συμφωνεί και ο Πρόεδρος

Συμπέρασμα : 'Ετσι κάνουν δουλειές οι Ελληνες ... !!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τιμές Χονδρικής για όλους!