Κοσμήματα και Αξεσουάρ σε εκπληκτικές τιμές!

Σάββατο 16 Ιουνίου 2012

ΙΑΤΡΙΚΑ ΑΝΕΚΔΟΤΑ Νο1

- Γιατρέ, θα μπορώ να παίξω πιάνο όταν βγω από το νοσοκομείο;
- Φυσικά, κύριε μου. Γιατί όχι ;
- Περίεργο! Επειδή δεν έμαθα ποτέ να παίζω πιάνο.


Λέει ο γιατρός στον ασθενή του :
- Δε βρίσκω σαφή αίτια για τα συμπτώματά σας. Μάλλον φταίει το ποτό...
- Εντάξει γιατρέ. Να ξανάρθω όταν θα ξεμεθύσετε;


- Γιατρέ μου, μπορώ να έχω και μια δεύτερη γνώμη;
- Βεβαίως! Να ξαναρθείτε αύριο.


Θα παίρνεις όλα τα χάπια που σου έδωσα. Το πρωί το κόκκινο χάπι με ένα ποτήρι νερό, το μεσημέρι το πράσινο χάπι με ένα ποτήρι νερό, και το βράδυ το μπλε χάπι με ένα ποτήρι νερό.
- Μα τι έχω, γιατρέ μου;
- Δε πίνεις πολύ νερό.


- Πόσα θέλετε γιατρέ, για να μου βγάλετε το χαλασμένο δόντι;
- 20.000 δρχ
- 20 χιλιάρικα για δουλειά λίγων λεπτών;
- Αν θέλετε μπορώ να κάνω την εξαγωγή πάρα πολύ αργά.


- Γιατρέ, κατάπια το κλαρίνο μου.
- Είστε τυχερός που δεν είστε πιανίστας.


- Γιατρέ μου κατάπια το στυλό μου.
- Να γράφεις με μολύβι


- Γιατρέ, το αριστερό μου πόδι με έχει μουρλάνει στις σουβλιές.
- Μην ανησυχείς. Της ηλικίας είναι...
- Δεν το πιστεύω. Γιατί και το δεξί την ίδια ηλικία έχει, αλλά δεν πονάει.


Γιατρός : Τι έχεις φίλε;
Ασθενής : Ένα μαγαζί στην οδό Σταδίου!


Ένας θυμωμένος γιατρός μαλώνει τον πελάτη του :
- Τρεις βδομάδες σας θεραπεύω για την κιτρινίλα που έχετε νομίζοντας ότι είναι ίκτερος, και τώρα μόλις μου λέτε ότι είστε Κινέζος!


- Γιατρέ μου, νομίζω ότι η όραση μου έχει ελαττωθεί σημαντικά...
- Σας πιστεύω κύριε. Εδώ είναι κρεοπωλείο!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τιμές Χονδρικής για όλους!