Κοσμήματα και Αξεσουάρ σε εκπληκτικές τιμές!

Κυριακή 27 Νοεμβρίου 2011

Η ΠΑΛΙΟΠΑΡΕΑ ΠΑΕΙ ΓΙΑ ΚΥΝΗΓΙ

Ήταν 4 φίλοι οι οποίοι πήγαιναν από παλιά παρέα για κυνήγι. Όμως κάποια στιγμή η γυναίκα του ενός, του Γιάννη, πατάει πόδι και του λέει να μην πάει. Οι υπόλοιποι τρεις θύμωσαν αλλά δε μπορούσαν να κάνουν και κάτι. Ξεκίνησαν για τον προορισμό τους. Μόλις φτάνουν βλέπουν τον Γιάννη να είναι ήδη εκεί!
- Καλά ρε Γιάννη, του λέει ο Νίκος, τι έγινε, πώς τα κατάφερες και ήρθες;
- Για να σας πω την αλήθεια, λέει ο Γιάννης, ήρθα από χθες το βραδάκι, άραξα στο αυτοκίνητο και σας περίμενα!
- Και πως έγινε αυτό, τον ρωτάνε.
- Χθες το απόγευμα, καθόμουν στο σπίτι και έβλεπα τηλεόραση. Ξαφνικά έρχεται η γυναίκα μου από πίσω, μου κάλυψε τα μάτια με τα χέρια της και με ρώτησε "Μάντεψε ποιος είναι;". Της τράβηξα τα χέρια και φορούσε ένα ολοκαίνουριο σέξι νεγκλιζέ. Με τράβηξε στο υπνοδωμάτιο το οποίο είχε στολίσει με ροδοπέταλα. Στο κρεβάτι είχε χειροπέδες και σχοινιά! Μου είπε να την δέσω στο κρεβάτι, και όταν το έκανα μου είπε "Κάνε ότι γουστάρεις!!!" Να' μαι κι εγώ εδώ!!! Ήρθα!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τιμές Χονδρικής για όλους!