Κοσμήματα και Αξεσουάρ σε εκπληκτικές τιμές!

Δευτέρα 7 Νοεμβρίου 2011

ΣΚΕΨΕΙΣ ΠΕΡΙ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗΣ

- Γράφτηκα σε ένα γυμναστήριο πέρυσι, έσκασα 400 ευρώ και δεν έχω χάσει ούτε γραμμάριο. Πρέπει να πηγαίνω κιόλας;

- Η γιαγιά μου άρχισε να περπατά 5χλμ.την ημέρα όταν ήταν 60. Σήμερα είναι 97 χρόνων και δεν έχουμε ιδέα που είναι...

- Ο μόνος λόγος που θα μπορούσα να ξεκινήσω τζόκινγκ είναι για να ξανακούσω λαχάνιασμα...

- Ξεκινάω τη γυμναστική πολύ νωρίς το πρωί, γιατί αλλιώς ο εγκέφαλός μου συνειδητοποιεί τι κάνω...

- Δε γυμνάζομαι καθόλου. Αν ο Θεός ήθελε να αγγίξουμε τα δάχτυλα των ποδιών μας θα τα έβαζε κάπου πιο κοντά στα χέρια μας...

- Μου αρέσουν οι μακρινοί περίπατοι ειδικά όταν τους κάνουν τα άτομα που με ενοχλούν...

- Έχω αγύμναστους μηρούς αλλά ευτυχώς το στομάχι μου τους καλύπτει...

- Το πλεονέκτημα του να γυμνάζεσαι καθημερινά είναι ότι πεθαίνεις υγιέστερος...

- Δεν κάνω ποτέ τζόκινγκ. Κάνει τον πάγο να αναπηδά στο ποτήρι μου...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τιμές Χονδρικής για όλους!