Κοσμήματα και Αξεσουάρ σε εκπληκτικές τιμές!

Σάββατο 2 Απριλίου 2011

ΑΙΤΗΜΑ ΓΙΑ ΑΥΞΗΣΗ

Πάει ο υπάλληλος στο γραφείο του διευθυντή και του λέει :
- Με συγχωρείτε κύριε διευθυντά, μπορώ να σας μιλήσω;
- Πες μου παιδί μου, του απαντάει ο διευθυντής.
- Όπως γνωρίζετε είμαι στην εταιρεία εδώ και δέκα χρόνια...
- Ναι, το ξέρω.
- Δεν θα σας το πω δια της πλαγίας οδού, αλλά θα μπω κατευθείαν στο θέμα, ζητάω αύξηση του μισθού μου γιατί υπάρχουν τέσσερις εταιρείες που με κυνηγάνε, αλλά ήθελα πρώτα να μιλήσω σε σας.
- Αύξηση; Δεν είναι η κατάλληλη στιγμή.
- Καταλαβαίνω τη θέση σας, αλλά πρέπει να σκεφτείτε σοβαρά την αφοσίωσή μου και τη σκληρή μου δουλειά επί δέκα χρόνια, αλλά και το γεγονός ότι με κυνηγούν τέσσερις εταιρείες.
- Μάλιστα... Λοιπόν, λαμβάνοντας υπόψιν μου αυτά που μου λες τελικά θα σου δώσω την αύξηση δεκαπέντε τοις εκατό και πέντε μέρες επί πλέον άδεια τον χρόνο. Πώς σου φαίνεται, είσαι ικανοποιημένος;
- Είμαι πολύ ικανοποιημένος και σας ευχαριστώ.
- Πριν φύγεις, όμως, πες μου αν θες, ποιες είναι οι εταιρείες που τρέχουν από πίσω σου;
- Η ΔΕΗ, ο ΟΤΕ, η ΕΥΔΑΠ και η Τράπεζα για το δάνειο...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τιμές Χονδρικής για όλους!