Κοσμήματα και Αξεσουάρ σε εκπληκτικές τιμές!

Κυριακή 13 Σεπτεμβρίου 2009

ΕΝΑΣ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΟΣ ΨΕΥΤΗΣ

Ήταν ένας πάρα πολύ μεγάλος ψεύτης και ως συνήθως ήταν με την παρέα του στην καφετέρια και τους έλεγε ψεύτικες ιστορίες. Αρχίζει και τους λέει :
- Εγώ που λέτε είμαι πολύ μεγάλος κυνηγός. Μια μέρα ήμουν με το όπλο στο δάσος και τι βλέπω;
- Τι βλέπεις; Του λεν οι φίλοι του.
- Μια τεράστια αρκούδα στα 100 μέτρα. Της ρίχνω μία και τη πετυχαίνω αμέσως. Πλησιάζω αλλά ήταν τόσο μεγάλη που δεν μπορούσα να τη κουβαλήσω, γι'αυτό βάζω το δεξί πόδι δτον ένα μου ώμο και το αριστερό πόδι στον άλλο μου και....
Εκείνη τη στιγμή χτυπά το κινητό του. Μιλάει γύρω στα 10 λεπτά και μόλις τελειώνει τους λέει :
- Πού είχαμε μείνει;
- Εκεί που είχες τα πόδια της στους ώμους σου, του απαντάνε αυτοί
- Α ναι! Και της έριξα μετά έναν πούτσο...!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τιμές Χονδρικής για όλους!