Κοσμήματα και Αξεσουάρ σε εκπληκτικές τιμές!

Τρίτη 8 Σεπτεμβρίου 2009

ΠΟΥ ΠΗΓΕ Η ΓΙΑΓΙΑ;

Ήταν μια φορά ένα σχολείο με πλουσιόπαιδα και κάνανε σκέψεις για το μέλλον. Λέει λοιπόν η Άννι :
- Ξύπνησα το πρωί πήρα πρωινό και πήρα τηλέφωνο τη μάνα μου στο γραφείο μας στον Καναδά και έλειπε. Την πήρα στην Ελβετία και έλειπε. Μάλλον ήταν στο Σικάγο.
- Μπράβο, λέει η κυρία. Για πες μας εσύ Νικ.
- Εγώ κυρία πήγα στο γκαράζ και είδα ότι η Lotus έλειπε. Έλειπε και η Ferrari. Μάλλον οι γονείς μου έφύγαν με την Porsche.
- Μπράβο Νίκ, λέει η κυρία.
Είπαν όλοι, λέει η Κυρία και στον Βαγγέλη :
- Βαγγέλη, για πες μας και εσύ.
- Tι να πω εγώ κυρία εγώ φτωχός είμαι!
- Οχι πες μας
- Εντάξει, λέει ο Βαγγέλης, θα σας πώ :
- Εγώ κυρία πήγα στο κοτέτσι και η γιαγιά έλειπε, πήγα στο χωράφι και η γιαγιά έλειπε. Πήγα στη στάνη και ξαφνικά βλέπω τη γιαγιά να κατεβαίνει από το βουνό με μια εφημερίδα στη μασχάλη της αλλά η γιαγιά μου δεν ξέρει γράμματα οπότε μάλλον είχε πάει για χέσιμο!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τιμές Χονδρικής για όλους!