Κοσμήματα και Αξεσουάρ σε εκπληκτικές τιμές!

Παρασκευή 2 Σεπτεμβρίου 2016

ΣΥΝΤΟΜΑ ΚΑΙ ΩΡΑΙΑ Νο21

- Ναι, γεια σας από την φιλοζωική είμαστε.
- Χωρίσαμε! Πάρτε στη μάνα της...



- Ρε φίλε την ερωτεύτηκα!!!!
- Αφού την είδες μόνο από πίσω..!!
- Ήταν κεραυνοκώλος έρωτας!!!!



- Παίζω τάβλι με τον κολλητό μου και με ρωτάει η δικιά του :
- Τι παίζετε;
- "Φεύγα" της λέω... Και έφυγε η ηλίθια...!!!



- Έλα μωρό μου, o Γιώργος είμαι.
- Ποιος Γιώργος; 7 Γιώργους ξέρω.
- Πας καλά ρε;;; Χτες πηδηχτήκαμε και υποτίθεται έχουμε σχέση
- Τώρα με μπέρδεψες χειρότερα...



- Κάποιος να με φωνάξει γιατρό!
- Που' σαι ρε γιατρέ;
- Ρε μαλ@κες φωνάξτε με γιατρό!
- Είπαμε, που' σαι ρε γιατρέ;
Και κάπως έτσι πέθανε ένας Σαλονικιός στην Αθήνα....



- Λένα έτοιμο το φαγητό. Ο μαλακας σου θα 'ρθει;
- Ρε μαμά άντρας μου είναι.
- Καλά. Ο μαλακας ο άντρας σου θα'ρθει;;;



- Ωραίοι κοιλιακοί.
- Ευχαριστώ, 8 μηνες παιδευόμουν.
- Στη γυμναστική;
- Στο φωτοσοπ...!!!



- Ξύπνα παιδάκι μου να στρίψεις λίγο και συ να χαρείς.
- Ρε γιαγιά είναι πρωί ακόμα κάτσε να στρίψουμε ένα κανονικό τσιγάρο πρώτα.
- Για το αρνί λέω...
- Τι πίνει και το αρνί;



-Τι διαβάζεις;
-Για τη ζωή του Ντα Βίντσι.
-Ποιος είναι αυτός;
-Ιταλός, της Αναγέννησης.
-Έλα ρε! Πήρε η Καρδίτσα Ιταλό;



- Βρήκε δουλειά η πρώην σου;
- Ναι, μανατζάρει μικρά μουσικά συγκροτήματα
- Και πληρώνεται;
- Σε είδος
- Δηλαδή;
- Τον παίρνει απ' όλες τις μπάντες...!!!



Μια μέρα περπατούσε μια Ιταλίδα στο δρόμο. Και ξαφνικά περνάει μια κυρία με το σκυλάκι της από δίπλα της. Καταλάθος η Ιταλίδα πάτησε το σκυλάκι και λέει στην κυρία :
- Scuzi (δηλ. "συγνώμη" στα ιταλικά)
Και η κυρία απαντά :
- Ε, ναι. Σκούζει, αφού το πάτησες...!!!



- Στην Ινδία θα ήσουν ιερή.
- Αχ, ευχαριστώ πολύ.
- Είσαι και χαζή πανάθεμά σε!



- Μαμά υπάρχουν φαντάσματα;
- Όχι παιδί μου ποιος σου το είπε αυτό;
- Ο βλάκας ο αδερφός μου!
- Μα δεν έχεις αδερφό...!!!



- Μου ράγισε τη καρδιά αυτή η ταινία…
- Γιατί;
- Την κορόιδεψε. Την χρησιμοποίησε και στο τέλος δεν την παντρεύτηκε.
- Ρε Μαρία, τσόντα βλέπαμε....!



Στα Carrefour μου χαμογέλασε η ταμίας.
Άφησα επιδεικτικά ένα πακέτο Durex μπροστά της.
Πρόσθεσε αυτή ένα πακέτο χυλοπίτες,
Πήρα μια σόδα και έφυγα κύριος!!



- Είμαι γκέι.
- Απλά δεν έχεις γνωρίσει τη σωστή γυναίκα.
- Εσύ γουστάρεις τα καγκουρό;
- Όχι.
- Μπορεί να μην έχεις γνωρίσει το σωστό καγκουρό!



- Χθες είδα πινακίδα που με έκανε να χεστώ πάνω μου..
- Ποια;
- To WC είναι χαλασμένο...!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τιμές Χονδρικής για όλους!