Κοσμήματα και Αξεσουάρ σε εκπληκτικές τιμές!

Δευτέρα 2 Μαρτίου 2015

ΕΧΕΤΕ ΒΙΒΛΙΑ;

- Έχετε βιβλία για τον μυστικισμό;
- Βεβαίως.
- Πού είναι;
- Δε σας λέω...!!!


- Έχετε βιβλία για ανώμαλους;
- Έχουμε.
- Μπορώ να τα γλείψω λίγο;


- Έχετε βιβλία για τη χαμηλή αυτοεκτίμηση;
- Βεβαίως, έχουν και έκπτωση...
- Όχι! Όχι! Δεν την αξίζω...!!!


- Συγγνώμη, να κάνω μια ερώτηση; Έχετε βιβλία για το σαβουάρ βιβρ και για καλούς τρόπους;
- Βεβαίως!
- Να τα βάλετε στον κώλο σας...!!!


- Βιβλία για Αλτσχάιμερ έχετε;
- Έχουμε.
- Τι έχετε;



- Έχετε βιβλία για ντελίβερι;
- Έχουμε
- Στείλε 4 στο σπίτι


- Έχετε βιβλία για την Κρήτη;
- Όχι κύριε
- Ιντα πες τωρα,κουζουλαθηκα τσε θα σου παιξω μια να πας στ'ανάθεμα


- Έχετε βιβλία για πόκερ;
- Μάλιστα.
- Τα βλέπω.


- Έχετε βιβλία για προληπτικούς;
- Ναι
- Πού;
-13η σειρά, κάτω απ'τη σκάλα, δίπλα απ'το σπασμένο καθρέφτη...


-Έχετε βιβλία για την τσιγκουνιά;
- Nαι
- Μου δανείζετε ένα;


- Έχετε βιβλία για ευαισθητους;
- Ναι
- .....
-Τώρα γιατί κλαίτε;



- Εχετε βιβλία για τα κόμπλεξ;
- Μάλιστα
- Λίγο απότομα δεν μου μιλάτε; Έχετε κάτι μαζί μου;


- Έχετε βιβλία για τις ανύπαντρες;
- Ναι.
- Που είναι;
- Στο ράφι.


- Έχετε βιβλία για βενζιναδες;
- Ναι.
- Βάλτε μου για δέκα ευρώ.


- Έχετε βιβλία για τον ίντερνετ εξπλόρερ
- Ναι ελάτε αύριο να τα πάρετε...


- Έχετε βιβλια για την περιεργεια;
- Ναι.
- Ευχαριστω, απλα να ρωτησω περασα...


- Εχετε βιβλια για την αλαζονεια;
- Ναι, στον τρίτο διάδρομο...
- Χαμηλωσε το βλεμμα σου οταν με κοιτας,τυχαρπαστε υπαλληλακο,και φερτα εδω να διαλεξω...!!!


- Έχετε βιβλία για τον Γιώργο Παπανδρέου;
- Ναι αλλά είναι πολύ ακριβά
- Λεφτά υπάρχουν


- Έχετε βιβλία για πάπιες;
- Έχουμε για τα πάντα.
- Όχι για πάντα, για πάπιες ρώτησα...!!!


- Έχετε βιβλία για τον Καρρά;
- Όχι..!
- Αχάριστη και αλήτισσα για πες μου τι σου ζήτησα...!!!


- Έχετε βιβλία για τον έλεγχο του θυμού;
- Όχι!
- ΤΙ ΟΧΙ ΓΑΜΩ ΤΗΝ ΠΟΥΤΑΝΑ ΜΟΥ


- Έχετε βιβλία για το αλκοόλ;
- Ναι
- Πιάσε μια βότκα λεμόνι


- Έχετε βιβλία για το στοίχημα;
- Βεβαίως
- Που τα έχετε;
- Εκεί στον κουβά!


- Δεσποινίς, έχετε βιβλία για αγαμητους;
- Φυσικά, κύριε.
- Κάνε αδδ κούκλα, είμαι μπλοκ...!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τιμές Χονδρικής για όλους!