Κοσμήματα και Αξεσουάρ σε εκπληκτικές τιμές!

Σάββατο 11 Οκτωβρίου 2014

ΑΣΤΕΙΕΣ ΑΤΑΚΕΣ Νο34

  • Έκανε η μαμά μου μπάμιες σήμερα, εγώ έβγαλα το σκύλο βόλτα, ο αδελφός μου πήγε σουπερμάρκετ, ο πατέρας μου πετάχτηκε για τσιγάρα και συναντηθήκαμε όλοι τυχαία στο σουβλατζίδικο...!!!
  • Είναι ένας τύπος εδώ δίπλα και κρατάει μισή ώρα το κινητό στ'αυτί του χωρίς να μιλάει... Λογικά τσακώνεται με την γυναίκα του...!!!
  • Πας αεροδρόμιο βλέπεις ποια πτήση έφυγε φωνάζεις στο γκισέ σταματήστε το αεροπλάνο πρέπει να της πω σ αγαπώ δεν πρόλαβα.... Ρίχνεις 4 γκόμενες και σε γλυκοκοιτάει και ένας πούστης...!!!
  • Σύμφωνα με μια Γερμανική έρευνα, το πορνό στο ίντερνετ επηρεάζει την μνήμη! Ρε τους μαλάκες τους Ισπανους με τι κάθονται και ασχολούνται...!!!
  • Πήρε η δικιά μου λαχείο. Δεν της έφτανα εγώ. Αλλά έτσι είναι οι άνθρωποι, πλεονέκτες...!!!
  • Όταν το γραφείο του γιατρού έχει πιο πολλές εικόνες της Παναγίας από όσες έχουν σ' όλη την Τήνο, να ζητάτε να δείτε το πτυχίο παιδιά...!!!
  • 15euro μου ήρθε ο ενφια... Θα 'ναι για εκείνο το καστράκι που έχτισα τον Ιούλιο στην παραλία...!!!
  • Μου είπε ενας φίλος μου να πάω στα σαράντα του κυρ Κωστα. Έσκασα μύτη με καπελάκι γενεθλίων τούρτα και δωράκι άλλα τελικά δεν είχε γενέθλια...
  • Προχθες με πέταξαν έξω από ένα στριπτηζάδικο γιατί έδινα 100€ από την monopoly στις κοπέλες... λες και τα βυζιά τους είναι αληθινά....!!!
  • Τον Οκτώβριο όλες οι κλαρινογκόμενες από Μύκονο πάνε στην Αράχωβα. Είναι τα λεγόμενα αποδημητικά τσουλιά...!!!
  • Και κάπου εδώ αρχίζει η αγάπημένη μου εποχή, που όλοι αυτοί οι γυμνασμένοι με μούσια και τατουάζ για να ρίξουν γκόμενα πρέπει να μιλήσουν…!!!
  • Εδώ υπάρχει υπουργός ανάπτυξης στην Ελλάδα και εσείς μου λέτε ότι δεν υπάρχει ο Άγιος Βασίλης...!!!
  • Αν θέλετε να κάνετε παιδί, πρέπει να το βάλετε μπροστά... Από πίσω δεν πιάνει να το ξέρετε τσεκαρισμένο...!!!
  • ή οι δίπλα βράζουν κουνουπίδι ή πέθανε ο παππούς στον 4ο...!!!
  • Αυτές οι δίαιτες για γρήγορο αδυνάτισμα είναι απίθανες, χάνεις 3 κιλά από τα γέλια μόλις διαβάσεις τι ζητάνε...!!!
  • Ο πολιτικός είναι σαν τον λόξυγγα. Και δε σε αφήνει να μιλήσεις και δε χρησιμεύει σε τίποτα άλλο...!!!
  • Καταλαβαίνεις ότι γέρασες από τη στιγμή που τα κεριά κοστίζουν περισσότερο από την τούρτα...!!!
  • Έχουμε τόσα κοινά! Εσύ θέλεις να ταξιδέψεις και εγώ θέλω να φύγεις από εδώ...!!!
  • Κλαις και λίγοι βλέπουν το δάκρυ σου, γελάς και λίγοι διακρίνουν το χαμόγελό σου, πονάς και ελάχιστοι νοιώθουν τον πόνο σου, κλάνεις και το παίρνουν μυρωδιά όλοι...!!!
  • Βγάλε το usb χωρίς να κάνεις safely remove hardware. Ζήσε τη ζωή σου στα άκρα...!!!
  • Το "έρχομαι σπιτι σε 5 λεπτά" του άντρα με το "θα είμαι έτοιμη σε 5 λεπτά" της γυναίκας έχουν ακριβως την ίδια χρονική ισχυ...!!!
  • Η γυναίκα μου κάνει μία καινούρια δίαιτα με καρύδες και μπανάνες. Δεν έχασε κιλό, αλλά που να τη δείτε πως σκαρφαλώνει στα δέντρα τώρα...!!!
  • Το μέλλον μας εξαρτάται από τα όνειρά μας, μη χασομεράς λοιπόν πήγαινε για ύπνο...!!!
  • Το καλύτερο φάρμακο για το βήχα είναι η φασολάδα. Μετά θα φοβάσαι να βήξεις...!!!
  • Προσπαθώ να μην κοιμηθώ, γιατι αυριο δεν θα μπορω να κλεισω ματι στη δουλεια...!!!
  • Σήμερα τρόμαξα κάτι περιστέρια και χέστηκαν πάνω μου...!!!
  • Τα σιγανά πουτανάκια να φοβάσαι, τα ποταμάκια δε φταίνε σε τίποτα...!!!
  • Ο γείτονας σήμερα είχε βάλει Έφη Θώδη. Πήρα ένα μαντήλι και πήγα. Νόμιζε ότι θα χορέψουμε. Τον έπνιξα...!!!
  • Πιάνει πορτοκαλί και στο τσακ προλαβαίνουν και περνάνε  10 αμάξια 25 μηχανές 3 εξωλέμβιες και ένα ερπυστριοφόρο του στρατού...!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τιμές Χονδρικής για όλους!