Κοσμήματα και Αξεσουάρ σε εκπληκτικές τιμές!

Τετάρτη 13 Φεβρουαρίου 2013

ΑΣΤΕΙΕΣ ΑΤΑΚΕΣ Νο9

  • Bρήκα κρυμμένα στο δωμάτιο μιας φίλης μια μάσκα, ένα μαστίγιο, χειροπέδες και μια δερμάτινη στολή! Δεν μπορώ να το πιστέψω ότι είναι σούπερ ήρωας...!!!
  • Χθες πήγα στο καινούριο διαμέρισμα ενός φίλου. Μου είπε να νιώσω σα στο σπίτι μου κι εγώ τον πέταξα έξω. Δεν είχα όρεξη για επισκέψεις...!!!
  • Ζητείται γυναίκα ευπαρουσίαστη για περιφορά στη πλατεία και τις καφετέριες κατά την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου...!!!
  • Μου έλεγε η γιαγιά μου "να βρεις ,παιδάκι μου, μια πλουσια όμορφη κι ας είναι λίγο χαζη"! Ως τώρα το "λίγο χαζή" μόνο έχω πετύχει...!!!
  • Κάνει κάτι περίεργους θορύβους το στομαχι μου. Θα στείλω 2 πιτόγυρα και 3 πατάτες κάτω, να τσεκάρουν αν υπάρχει κάποιο πρόβλημα...!!!
  • Με χώρισες για να γλεντάς με άλλες τη ζωή σου, μα η ζωή είναι μικρή όπως και το πουλί σου...!!!
  • O γάμος βοηθάει δυο ανθρώπους να παλέψουν μαζί για τα προβλήματα τα οποία δε θα υπήρχαν αν δεν παντρευόντουσαν...!!!
  • Τα πήρε η διπλανή μου στο μετρό, δήθεν πως κοίταζα τι γράφει στο κινητό. Τι με νοιάζει εμένα ποιός είναι ο Χρήστος Π. που του είπε να συναντηθούν στο πάρκο, στις 8;
  • Μη τυχόν και κάνει το σταυρό της μια γριά μέσα στο λεωφορείο! Αμέσως να τον κάνουν όλες. Το γνωστό σταυροcopy...!!!
  • Ωραίος ο χειμώνας, αλλά αυτή η παγωμένη λεκάνη της τουαλέτας που το σκέφτεσαι για να κάτσεις, δεν παλεύεται με τίποταααα...!!!
  • Οι νέοι λογαριασμοί της ΔΕΗ θα έχουν φωσφορούχα γράμματα για να διαβάζονται στο σκοτάδι...!!!
  • Θέλω να γίνω αυτό που ήμουν τότε που ήθελα να γίνω αυτό που είμαι τώρα...!!!
  • Ξοδεύουμε τόσα πολλά λεφτά για ρούχα και δε συνειδητοποιούμε ότι οι καλύτερες ώρες που περνάμε είναι όταν δε φοράμε τίποτα !!!
  • Τι έγινε; Στενοχωρημένη σε βλέπω... Ζυγίστηκες;;;
  • Αυτό που στα γενέθλια σβήνεις τα κεράκια και όταν πεθάνεις στα ανάβουν, δεν το καταλαβαίνω...!!!
  • Φέτος τα Χριστούγεννα, λέω να στολίσω το καλοριφέρ. Να φανεί και κάπου χρήσιμο...!!!
  • Οι γυναίκες αγαπάνε τους μαλάκες για τον ίδιο λόγο που οι άντρες αγαπάνε τις πουτάνες. Είμαστε όλοι ηλίθιοι τελικά...!!!
  • Χθες με πήγαν αυτόφωρο και μου λένε "Δικαιούστε ένα τηλέφωνο". Το iphone5 θα ήθελα, τους λέω αλλά δεν το εκτίμησαν το χιουμοράκι……!!!
  • Ανακάλυψαν λέει,νερό και πάγο στον πλανήτη Ερμή. Ουίσκι και φιστίκια θα χρειαστεί να πάρουμε μόνο...!!!
  • Αν αγαπάς πολύ κάποιον, άστον να φύγει... Αν δε γυρίσει, κάντον ρόμπα στο silver alert...!!!
  • Σήμερα έκανα τεστ IQ. Ευτυχώς βγήκε αρνητικό...!!!
  • Οι καλύτεροι τεχνικοί της Microsoft ακόμα δεν μπορούν να εξηγήσουν γιατί κουνάμε με μανία το ποντίκι για να ξεκολλήσουμε τον υπολογιστή…!!!
  • Σημασία δεν έχει ούτε ο προορισμός, ούτε το ταξίδι. Σημασία έχει να βρεις πάρκινγκ όταν φτάσεις...!!!
  • Με κοιτάει, την κοιτάω. Μου χαμογελάει, της χαμογελάω. Μου κάνει νόημα, της κάνω νόημα. Και όμως δεν κάνει κίνηση….! Πέρνα γαμώ τον μπελά σου…. Εγώ έχω STOP δεν το βλέπεις;;;
  • Μετα απο δύο μήνες έβαλα 50 ευρώ βενζίνη στο αυτοκίνητο και μετα δεν έπαιρνε μπρος. Μάλλον έπαθε εγκεφαλικό απο την συγκίνηση...!!!
  • Πήγα σήμερα το πρωί στο ΙΚΕΑ και τους ζητάω ένα ποτήρι νερό. Μου δίνουν δύο άτομα υδρογόνου και ένα άτομο οξυγόνου και μου λένε φτιάξτο μόνος σου...!!!
  • Όλα χαλάνε...Άνθρωποι,κοινωνία,σχέσεις,φραπεδιέρα. Ειδικά με την φραπεδιέρα ξενέρωσα πολύ,δεν το περίμενα...!!!
  • Ο σωστός Έλληνας έχει κινητό που κάνει 600 ευρώ αλλά κάνει αναπάντητες γιατί δεν έχει λεφτά για κάρτα...!!!
  • 10 xρονών και έχουν iPhone, laptop, facebook.Eγώ όταν ήμουν 10, ένιωθα cool επειδή πήρα καινούριους μαρκαδόρους...!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τιμές Χονδρικής για όλους!