Κοσμήματα και Αξεσουάρ σε εκπληκτικές τιμές!

Σάββατο 12 Ιανουαρίου 2013

ΑΣΤΕΙΕΣ ΑΤΑΚΕΣ Νο6

  • Ο μόνος τρόπος να πηδήξεις γκόμενα με axe είναι να την ψεκάσεις στα μάτια και να τη σύρεις σε σκοτεινό σοκάκι...!!!
  • Μου ευχηθηκαν το 2013 να "παρει φωτια το κρεβατι μου"! Δεν ξανακαπνιζω στην κρεβατοκαμαρα...!!!
  • Θα ηχογραφήσω τον ήχο από το καζανάκι και θα το βάλω ringtone, να χτυπά σε όσους με καλούν και τους έχω χεσμένους...!!!
  • Βρήκανε λέει το γονίδιο που προκαλεί ντροπή. θα το έβρισκαν νωρίτερα αλλά κρυβόταν πίσω από άλλα γονίδια!!!
  •  Όλο Τούρκικα έχει. Που είναι οι παλιές καλές εποχές που είχε Βραζιλιάνικα;;;
  • Με έδιωξαν απ'τη σχολή μαγειρικής γιατί έκοψα τρία δάχτυλα. Τα δύο ήταν του σεφ...!!!
  • Αναρωτιέμαι γιατί τόσα χρόνια το Skip δεν κατάφερε να πείσει άλλον κατασκευαστή πλυντηρίων και έχει μείνει στους 29;;;
  • Πάντα στο γυρισμό απ' το γυμναστήριο συναντάς περισσότερα σουβλατζίδικα απ' όσα είδες όταν πήγαινες...!!!
  • Εχω μια απορία. Οταν κάνεις σεξ με μία που είναι Παρθένος στο ζώδιο, αυτή αλλάζει ζώδιο;;;
  • Τελικά το μικρό όνομα της Λαγκάρντ δεν είναι Λίστα;;;
  • Το σωστό τάβλι παίζεται με 3 ατομα. 2 κανονικούς παίχτες και έναν "πρήχτη" από πάνω τους να λέει στον καθένα τι θα έπρεπε να παίξει...!!!
  • Γερμανικό δημοσίευμα έγραψε "Η Ελλάδα είναι η ντροπή της Ευρώπης" Εντάξει, το είπε ο λαός που φοράει πέδιλο με κάλτσα...!!!
  • Θυμάμαι που φανταζομασταν μικροί πως μέχρι το 2000 θα έχουμε ιπτάμενα αυτοκίνητα!!! Και φτάσαμε στο 2013 και δεν έχουμε κάν θέρμανση...!!!
  • Εσείς που μας τα κάνετε τσουρέκια, μπορείτε τουλάχιστον να μας τα κάνετε γεμιστά με σοκολάτα;;;
  • Αντρας και γυναίκα μπορούν να είναι φίλοι! Ναι καλά...Και αν είσαι και καλό παιδάκι δεν αποκλείεται μια μέρα να συναντήσεις ένα στρουμφάκι...!!!
  • Έβαλα φώτο προφίλ μια κοντινή με τη φατσα μου, και μου εκανε αίτημα φιλίας κλινικη πλαστικής χειρουργικής. Προφανώς με θέλουν για καλούπι, δε μπορώ να σκεφτώ κάτι άλλο....!!!
  • 0,003 sec είναι ο χρόνος που χρειάζεται μια γυναίκα για σκανάρει απ την κορφή ως τα νύχια με κάθε λεπτομέρεια μια άλλη γυναίκα που έρχεται στην παρέα...!!!
  • Μου είπε ότι τα λόγια μου ακούγονται πολύ φτωχά αν δε συνοδεύονται από πράξεις. Της άφησα σημείωμα: είσαι όλη μου η ζωή (568x94)-(73x5)+29...!!!
  • Ο άλλος πήρε 40 φορές για να πιάσει γραμμή στον τηλεκύβο και η άλλη τον ρωτάει τι θα κάνει τα λεφτά! Θα πληρώσει το λογαριασμό μωρή μαλακισμένη...!!!
  • Μερικοί άνθρωποι μου είναι τόσο αδιάφοροι, όσο το πρώτο "r" στο Marlboro!
  • Θα ανοίξω εστιατόριο, θα το ονομάσω "εκδίκηση" και θα σερβίρω μόνο κρύα πιάτα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τιμές Χονδρικής για όλους!