Κοσμήματα και Αξεσουάρ σε εκπληκτικές τιμές!

Πέμπτη 12 Απριλίου 2012

ΓΡΗΓΟΡΑ ΑΝΕΚΔΟΤΑΚΙΑ Νο6

Πρέπει να είσαι πάντα σε φόρμα. Η γιαγιά μου, όταν ήταν 65 χρονών άρχισε να περπατάει 5 χιλιόμετρα τη μέρα. Τώρα είναι 87 χρονών και δεν ξέρουμε πού στην ευχή έχει πάει...!


- Αγάπη μου πέφτει ενα αστέρι κάνε γρήγορα μια ευχή!!
- Αχχχ μωράκι μου εύχομαι να παντρευτουμεεε!!
- Μπαααα αεροπλάνο θα 'ταν!!


Γυναικα : Mωρο μου παρε μου ενα πανακριβο μαραγαριταρενιο κολιε να το φοραω οταν κανουμε σεξ να νιωθω σαν πριγκηπισα.
Αντρας : Να σου παρω καλυτερα εναν ζουρλομανδυα να πηδιεσαι σαν τρελη;;;


- Άσε φίλε τι έπαθα, Τρίτη κ 13 σήμερα κ έχω συνέντευξη για δουλειά...
- Μα καλά ρε, πιστεύεις στις προσλήψεις;;


- Γιατί οι πόρνες είναι μέσα σε οίκους ανοχής, ενώ οι τραβεστί έξω στο δρόμο;
- Γιατί το κρύο θέλει αρχίδια...!!!


- Φίλησε με, φωνάζει παθιάρικα η κοπέλα.
- Δεν μπορώ, είσαι η γυναίκα του αδελφού μου. Κανονικά και που πηδιόμαστε, κακώς κάνουμε...!!!



Aν ακούσετε τίποτα για καμιά θέση εργασίας ενημερώστε με σας παρακαλώ. Ψάχνω δεύτερη δουλειά γιατί πρώτη δεν βρίσκω με τίποτα!!!


10 χρόνων είναι το ευρώ και μας έχει βγάλει την πίστη. Σκέψου να μπει και στην εφηβεία δηλαδή!!!!


Στους γονείς μου οφείλω το "ζην" και στον δάσκαλό μου το "εύ ζην". Στη Eurobank 30.000 ευρώ... στην Πειραιώς 22.000 ευρώ, στην εφορία 12.000 ευρώ...

Μετα το ηλεκτρονικο τσιγαρο δεν θα ηταν γαματο να εβγαζαν και ηλεκτρικο πορτοφολι; Να το φορτιζεις το βραδυ και το πρωι να ειναι γεματο!!!


Οταν είδα τον τελευταίο λογαριασμό του ρεύματος έπαψα να έχω φοβία για το σκοτάδι, άρχισα να φοβάμαι το φως...!!


Mε τις απεργίες της ΔEH, σώθηκα. Έχω να δω τη γυναίκα μου μια εβδομάδα.


Λογω της εκτακτης εισφορας της Δ.Ε.Η. θα αλλαξουν ορισμενα πραγματα. Να μερικά :
• Η εφημερίδα «ΦΩΣ» θα λέγεται «ΣΚΟΤΟΣ»
• Η φράση «Μου άλλαξες τα φώτα» θα μετατραπεί σε «Μου έσβησες τα φώτα»
• Η εκπομπή «Φως στο τούνελ» θα μετονομαστεί σε «Κερί στο τούνελ»
• Η ερωτική φράση «φως μου» θα γίνει «έκτακτη εισφορά μου»
• Και η γιορτή Των Φώτων θα πάψει να γιορτάζεται πλεον…!


- Τι είπε ο γυμνοσάλιαγκας στο σαλιγκάρι..;;
- Πλήρωνε τώρα χαράτσι μαλάκα...!!!


- Ωραία Πόδια...!
- Ω! Ευχαριστώ!
- Τι ώρα ανοίγουν;;;


Έγραψα ένα ποίημα."Σκαβω, σκαβω κ όλο θα σκαβω, όλη μέρα κάθε μέρα εγώ θα σκαβω." Δεν είναι και πολυ καλό, αλλά έχει βάθος...!!!


Καμιά φορά κάθομαι και σκέφτομαι "Καλά ρε μεγάλε, πόσο μπροστά είσαι;"... μετά τραβάω λίγο το κάθισμα πίσω και είμαι εντάξει!


Θέλεις να βρείς δουλειά;;;;;;;;;;;;;
Έχεις λιώσει τα παπούτσια σου να αφήνεις βιογραφικά;;;;;;;;
Αν ναι.... στείλε τώρα ΤΑΜΑ (κενό) το όνομα του Αγίου που θέλεις να σε βοηθήσει και αποστολή στο 19699.


- Πύργε ελέγχου είμαι στα 2500 πόδια, βρίσκομαι 400χλμ μακριά και δεν έχω σταγόνα καύσιμα, δώσε οδηγίες.
- Επανέλαβε μετά από μένα : Πάτερ υμών ο εν τοις Ουρανοίς….


Η γρια KODAK εχει το ZOUM IN


Οι Έλληνες παρακολουθούν τούρκικα σίριαλ και όλος ο υπόλοιπος κόσμος ελληνικό δράμα.


ΣΥΜΒΟΥΛΗ : οταν παντρευτειτε να υπογραψετε με μολυβι!!!


Έχω καταλήξει στο συμπέρασμα ότι η Google πρέπει να είναι γυναίκα, επειδή έχει την απάντηση για τα πάντα!!


Τι κάνεις αν δεις την πρώην σου (που σε απάτησε) να τρέχει στην αυλή σου φωνάζοντας βοήθεια και είναι γεμάτη αίματα; Καταρχήν ηρέμησε. Ξαναγέμισε. Και σημάδεψε καλύτερα.


Μου αρέσει να βλέπω το video του γάμου μου ανάποδα... Τρελαίνομαι για την στιγμή που βγάζω τη βέρα και την κοπανάω από την εκκλησία...!!!


- Τι έκανε ο Χίτλερ με τη γυναίκα του στο κρεβάτι;
- Ναζάκια...!


Τέσσερις άνθρωποι έμειναν στην ιστορία λόγω ενός μήλου: Η Εύα, ο Νεύτωνας, ο Γ. Τέλλος και ο Steve Jobs. Από τους 4, τη γκέλα την έκανε η γυναίκα...!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τιμές Χονδρικής για όλους!