Κοσμήματα και Αξεσουάρ σε εκπληκτικές τιμές!

Πέμπτη 15 Οκτωβρίου 2009

ΟΙ 3 ΙΣΟΒΙΤΕΣ

Τρεις μεγάλοι φονιάδες καταδικάζονται σε ισόβια! Λίγο πριν τους κλείσουν μέσα στο κελί τους λένε ότι μπορούν να τους πραγματοποιήσουν από μια επιθυμία!!
- Εγώ θέλω να μου γεμίσετε το κελί μου γυναίκες από όλο τον κοσμο. Ελληνιδες, Αγγλίδες, Γερμανίδες, Σουηδέζες κλπ., λέει ο πρώτος.
- Εγώ θέλω να μου γεμίσετε το κελί μου φαγητά από όλες τις ποικιλιες. Χαμπουργκερ, πίτσες, μακαρόνια, σουβλακια, γιαούρτια, ψάρια κλπ., λέει ο δεύτερος.
- Εγώ θέλω να μου γεμίσετε το κελί μου τσιγάρα από όλες τις μάρκες!!! Μαλμπορο, κάμελ, Ασσο, Καρέλια, Ντάβιντοφ, κλπ!!, λέει ο τρίτος.
Έτσι κι έγινε! Γέμισαν ασφυκτικά τα κελιά τους με αυτά που ζήτησαν! Μετά από 30 χρόνια είπαν να δουν τι κάνουν!! Ανοίγουν το πρώτο.... Σπέρματα από δω κι από εκεί, το πέος του καταματωμένο, γυναίκες ξεσκισμένες, γενικά χαμός!!!
Ανοίγουν το δεύτερο.....κοκάλα απ εδώ κι από εκεί, είχε γίνει 500 κιλά απ το φαγητό, μύγες απ εδώ κι από εκεί...χαμός!!!
Ανοίγουν και του τρίτου το κελί και αμέσως ξεπετάγεται έξω και φωνάζει :
- Έναν αναπτήρα, ρε παιδιά, έναν αναπτήρα....!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τιμές Χονδρικής για όλους!