Κοσμήματα και Αξεσουάρ σε εκπληκτικές τιμές!

Τετάρτη 16 Ιανουαρίου 2013

ΖΗΤΕΙΤΑΙ ΚΥΡΙΟΣ ΜΕ ΠΡΟΣΟΝΤΑ

Μια γυναίκα που ψάχνει για άνδρα βάζει την εξής αγγελία στην εφημερίδα "Ζητείται άνδρας που να μην χαστουκίζει, να μην κλωτσάει και να έχει μεγάλο πέος". Δυστυχώς περνάει μια εβδομάδα, τίποτα. Δύο εβδομάδες τίποτα. Και εκεί που έχει απογοητευτεί τελείως μετά απο ένα μήνα, χτυπάει το κουδούνι. Ανοίγει την πόρτα και βλέπει έναν άνδρα χωρίς χέρια και πόδια.
- Ήρθα για την αγγελία, της λέει.
- Μα εσείς δεν βλέπω να έχετε τα προσόντα, του απαντά.
- Κοιτάχτε κυρία μου. Ζητάτε έναν άνδρα που να μην χαστουκίζει και εγώ δεν έχω χέρια για να το κάνω, να μην κλωτσάει και εγώ δεν έχω πόδια. Όσο για το μεγάλο πέος, πως νομίζετε ότι χτύπησα το κουδούνι;;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τιμές Χονδρικής για όλους!