Κοσμήματα και Αξεσουάρ σε εκπληκτικές τιμές!

Σάββατο 1 Αυγούστου 2009

ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΣ ΠΟΥΘΕΝΑ.....

Ένα ζευγάρι, ήταν νιόπαντρο, μόλις δύο εβδομάδων. Ο σύζυγος, αν και πολύ ερωτευμένος, ανυπομονούσε να πάει στην πόλη και να διασκεδάσει με τους παλιούς του φίλους, και λέει στη νέα γυναίκα του :
- Γλύκα, θα γυρίσω αμέσως.
- Που πάς λουκουμάκι μου;, ρώτησε η γυναίκα του.
- Πάω σε ένα μπαρ, κούκλα μου για μια μπύρα. Τότε η γυναίκα του, του λέει :
- Θέλεις μπύρα αγάπη μου;
Πάει στο ψυγείο, ανοίγει την πόρτα, και του δείχνει 25 διαφορετικά είδη μπύρας, από 12 διαφορετικές χώρες Γερμανία, Ολλανδία, Ιαπωνία, Ινδία, κτλ. Ο σύζυγος χωρίς να πιστεύει αυτό που βλέπει τις λέει :
- Ναι, τρελιάρα μου αλλά το μπαρ, ξέρεις, έχει το....παγωμένο ποτήρι.
Δεν πρόλαβε να τελειώσει την πρόταση του, όταν η γυναίκα του τον διακόπτει, και του λέει :
- Θέλεις παγωμένο ποτήρι, γλυκούλι μου;
Πάει στην κατάψυξη και βγάζει ένα τεράστιο ποτήρι μπύρας, τόσο παγωμένο που κρύωνε που το κρατούσε. Ο σύζυγος, έδειχνε λιγάκι χλωμός, και λέει :
- Αγαπούλα μου, στο μπαρ όμως έχουν αυτά τα ορεκτικά, που είναι αληθινά νοστιμότατα. Δε θα αργήσω. Θα γυρίσω αμέσως. Στο υπόσχομαι. Εντάξει;
- Θέλεις ορεκτικά τσακπινογαργαλιάρη μου; λέει η γυναίκα.
Ανοίγει τον φούρνο, και βγάζει έξω 15 πιάτα διαφορετικών ορεκτικών φτερούγες κοτόπουλου, χοιρινό κρέας, κ.λ.π.
- Μα γλυκό μου αγριομανουλομάνουλο, στο μπαρ φωνάζουν, άσχημα λόγια και τέτοια...
- Θέλεις άσχημα λόγια μελομακάρονό μου; Ορίστε πιες τη γαμημένη τη μπύρα σου και φάε τα γαμημένα τα σνακς σου, γιατί δεν πρόκειται να πάς πουθενά, το κατάλαβες μαλάκα;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τιμές Χονδρικής για όλους!