Κοσμήματα και Αξεσουάρ σε εκπληκτικές τιμές!

Σάββατο 7 Μαρτίου 2015

ΣΥΝΤΟΜΑ ΚΑΙ ΩΡΑΙΑ Νο18

- Και τι αμάξι είπαμε έχεις;
- Ρε κυρα-Βαγγελιώ σ'το έχω πει τόσες φορές.
- Μα δε θυμάμαι.
- Ένα Renault κυρα-Βαγγελιώ, ένα Renault clio Renault...!!!


- Λύστε τους!
- Όλους, αρχηγέ;
- Όχι ρε, μόνο όσους είναι γεννημένοι από 23/9 εώς 22/10.
- Τους Ζυγούς λύσατε!!!


- Μυρίζεις πολύ ωραία!
- Ευχαριστώ μωρό μου!
- Στο πιτόγυρο μιλάω...!!!


- Ένα τοστακι θα ήθελα.
- Ναι. Ζαμπόν τυρί;
- Μπορώ να προσθέσω κάτι;
- Πείτε μου...
- Λίγο ρωσικη, μπιφτεκι, ντομάτα, πατάτες, λουκάνικο και αυγό...!!!


Στην ουρά με 100 άτομα να πληρώσουμε την ΔΕΗ και ρωτάει η άλλη:
- Η ουρά για την ΔΕΗ είναι???
- Όχι μαρή, είμαστε ο σύλλογος Μακριάς Γαϊδούρας και έχουμε προπόνηση!


- Μωρό μου τι φοράς;
- Τα καινούρια ροζ σέξυ εσώρουχα που μου πήρες!
- πες μου κι άλλες λεπτομέρειες μωρό μου...
- 80% βαμβάκι, 20% πολυέστερ...!!!


- Ολο νευρα εισαι τελευταια...
- Ποια ειπες τελευταια ρε;;;


- Τι περιμένεις όλη μέρα έξω από τον οφθαλμίατρο ρε;
- Μπας και μου κάτσει καμιά στραβή...!!!


- Τις Απόκριες τι να ντυθώ;
- Βάλε ζαρτιέρες και γάντια τερματοφύλακα.
- Και τι θα ντυθώ;
- Τέρμα πουτάνα...!!!


- Ωραίο τατουάζ. Τι είναι, πιγκουίνοι;
- Όχι, χελιδόνια, αλλά πήρα λίγα κιλά από πέρσι...


- Ξυπνάς την πουτάνα μέσα μου.
- Καλά, δεν κοιμότανε και τόσο βαριά...!!!


- Δηλαδή δεν μεγαλώνει άλλο;
- Όχι
- Άμα το χαϊδεψω;
- Φιλε τσιουάουα είναι δεν μεγαλώνει άλλο...!!!


– Και πόσο είναι η κοπέλα σου;
– 41.
– Χαχαχαχαχαχαχαχαχα θα μπορούσε να είναι μάνα σου.
– Ναι αλλά είναι η δική σου...!!!


Ένας νεαρός πάει στον πατέρα του και του λέει :
- Βρήκα μια γυναίκα ίδια η μαμά!
Και ο πατέρας του :
- Κουράγιο λεβέντη μου...!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τιμές Χονδρικής για όλους!