Κοσμήματα και Αξεσουάρ σε εκπληκτικές τιμές!

Τρίτη 6 Ιανουαρίου 2015

Ο ΤΡΑΓΟΥΔΙΑΡΗΣ ΓΥΦΤΟΣ

Μπαίνει ένας γύφτος στο τρένο με την κιθάρα του και αρχίζει να τραγουδά :
- Τέλω να πετάνω, τέλω να πετάνω...
Αγανακτεί ο διπλανός και του λέει :
- Αμα δεν σκάσεις θα πετάξω τον γιο σου από το τρένο!
Συνεχίζει ο γύφτος :
- Τέλω να πετάνω, τέλω να πετάνω...
Πιάνει ο διπλανός τον μικρό, και τον πετά από το παράθυρο. Τραγουδά ο γύφτος :
- Ντεν ήτανε ντικός μου, ντεν ήτανε ντικός μου..!
- Αμα συνεχίσεις να τραγουδάς, θα πετάξω την βαλίτσα σου!
Συνεχίζει ο γύφτος:
- Τέλω να πετάνω, τέλω να πετάνω...
Πιάνει ο διπλανός την βαλίτσα και την πετά από το παράθυρο. Τραγουδά ο γύφτος :
- Ντεν ήτανε ντικιά μου, ντεν ήτανε ντικιά μου...
Και μετά ξανά:
- Τέλω να πετάνω, τέλω να πετάνω...
- Αμα δεν σκάσεις θα πετάξω και εσένα από το τρένο. Συνεχίζει ο γύφτος :
- Τέλω να πετάνω, τέλω να πετάνω...
Πιάνει ο διπλανός τον γύφτο, και τον πετά από το παράθυρο. Τραγουδά ο γύφτος :
- Αυτό είναι το χωριό μου, αυτό είναι το χωριό μου...!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τιμές Χονδρικής για όλους!