Κοσμήματα και Αξεσουάρ σε εκπληκτικές τιμές!

Τρίτη 27 Ιανουαρίου 2015

ΣΥΝΤΟΜΑ ΚΑΙ ΩΡΑΙΑ Νο17


- Αυτή η γυναίκα με εχει σημαδέψει!
- Έρωτας;
- Οχι, τατουατζού...!!!



– Ξέρεις από e-mail;
– Ξέρω.
– Ξέρεις πού πάει το @;
– Στην ποταμιά...!


Μπάτσος :
– Σπασμένο φανάρι και φλας,τρύπια εξάτμιση,στα 500€ σε κόβω.
– Δεν με νoιάζουν τα λεφτά. Απλά πες μου πότε θα το έχεις έτοιμο...!!!


– Με πήραν για διαφήμιση σε γυμναστήριο..
– Αλήθεια; και τι θα κανείς;;
– Το πριν...


- Τελικά, είσαι το ναρκωτικό μου!
- Αχ μωρό μου, σοβαρολογείς;
- Φυσικά! Μου κοστίζεις ένα σωρό λεφτά και μου καταστρέφεις και τη ζωή...!!!


– Μαμά, τσακώθηκε και πάλι μαζί μου. Δεν τον αντέχω άλλο, έρχομαι να μείνω μαζί σου!
– Όχι, κόρη μου, πρέπει να πληρώσει, έρχομαι εγώ να μείνω μαζί σας...!!!


– Πω πω… χθες είδα μια ταινία Κουνγκ-Φου έλα να σου δείξω τι έκανε o πρωταγωνιστής!!!
– Πρόσεχε τι θα κάνεις γιατί εγώ χθες είδα τσόντα…!!!


– Τρεις φρέντους εσπρέσσους μέτριους...!!!
– Συγνώμη δεν μιλάω λατινικά…!!!


– Mάναα, το μάζεψα το δωμάτιό μου. Tι κάνω τώρα;
– Πάτα save!!!


- Ήμουν πολύ μεθυσμένος χθες βράδυ;
- Οχι απλά έδινες το κομμάτι του σπιτιού στον τοίχο να το φάει...!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τιμές Χονδρικής για όλους!