Κοσμήματα και Αξεσουάρ σε εκπληκτικές τιμές!

Πέμπτη 1 Ιανουαρίου 2015

ΣΥΝΤΟΜΑ ΚΑΙ ΩΡΑΙΑ Νο16

- 2 κουτιά προφυλακτικά παρακαλώ.
- Θέλετε σακούλα;
- Όχι καλέ, όμορφη είναι...!!!



- Χθές το βράδυ μου μίλησες λιγο απότομα και σκεφτόμουν να μη σε παρω απόψε.
- Συγγνώμη.
- Καλά,3 πίτα γύρο απ'όλα και μια πατάτες.



- Κοπελιά τι είναι αυτό που έχει 6 μάτια ,8 πόδια και 2 κεραίες?
- Δε ξέρω..
- Ουτε εγω ξέρω αλλα περπατάει επάνω σου τώρα.



- Μπες Skype.
- Τώρα, τελειώνω ένα κομμάτι και μπαίνω.
- Τι ακούς;
- Παστίτσιο!



Λέει η μαμά στην κόρη :
- Μην πηγαίνεις κάθε βράδυ παιδάκι μου στα κλαμπ, θα κουφαθείς εντελώς.
- Έχω φάει, μαμά, ευχαριστώ!




- Είναι η πρώτη φορά που έρχομαι σε γυμναστήριο, πείτε μου, τι πρέπει να κάνω;
- Καταρχήν, καταπιείτε και αφήστε κάτω το πιτόγυρο!



- Γεια σας, μήπως ψάχνετε προσωπικό;
- Αϊ φύγε από δω ρε...
- Μα πως μιλάτε έτσι κύριε ;
- Συγγνώμη, δεν ήθελα να σας προσλάβω...



- Ρε μαλάκα, θα βγεις απ'την τουαλέτα;
- Όχι!
- Είναι ανάγκη ρε!
- Όχι είπα!
- Καλά μη βγαίνεις, χέστηκα!



- Ελα που είσαι;
- Σπίτι!
- Μπορείς να μιλήσεις;
- Από 2 χρονών...!



- O σκύλος σας είναι επιθετικός;
- Όχι, δεξί μπακ...



- Πωωωω ρε φιλε τα μακαρονια σου εγραψαν!!
- Ναι ρε αφού ήταν πενες...!



 Το ωροσκόπιό σας για την εβδομάδα που έρχεται :
Οικονομικά : τ'άστρα σας χαμογελούν.
Επαγγελματικά : τ'άστρα σας χαμογελούν.
Sex : τ'άστρα έχουν γαμηθεί στο γέλιο!!



Λέει το αρσενικό σάντουϊτς στο θηλυκό :
- Θέλεις να κάνουμε έρωτα;
Και το θηλυκό απαντά :
- Α δεν μπορώ, έχω κέτσαπ...!!!



Μπαίνει ένας σκελετός σε ένα μπαρ και λέει :
- Πιάσε μια μπύρα και μια σφουγγαρίστρα...!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τιμές Χονδρικής για όλους!