Κοσμήματα και Αξεσουάρ σε εκπληκτικές τιμές!

Κυριακή 23 Νοεμβρίου 2014

ΣΥΝΤΟΜΑ ΚΑΙ ΩΡΑΙΑ Νο15

- Έλα μωρό μου, κάνε με να ουρλιάξω σαν τρελή!
- Πάχυνες...!!!


- Και δεν μου λες τα χόρτα είναι άγρια;
- Δεν τα βλέπεις μαντάμ δεμένα τα ΄χω...!!!



- Σεισμός μάνα....
- Ζακέτα βάλε!!!!


- Τι προφυλακτικά είναι αυτά που μου πουλήσατε; Δεν καλύπτουν ούτε μέχρι την μέση το πέος
- Είναι καλοκαιρινό μοντέλο κύριε! Condomάνικο...!!!


- Γιαγιά γιατί έχεις τόσο μεγάλα μάτια;
- Γιατί πατάς τη σωλήνα του οξυγόνου, βλαμμένο!



Με σταματάει η τροχαία :
- Την άδεια σας παρακαλώ.
- Άδεια θα πάρω μετά τις 15 Αυγούστου αλλά δεν είναι σίγουρο, εσείς θα πάτε κάπου;


- Πόσων ετών είσαι;
- Όσο δείχνω...
- Ποιόν θάψατε μωρή στην Αμφίπολη;


- Σου έλειψα μανάρι μου; Πες μου πώς πέρασε η μέρα σου μακριά μου...
- Πάλι στο ψυγείο μιλάς ρε Γιώργο;


- Μα γιατί δεν ξυπνάτε τον άρρωστο; Η εγχείρηση τέλειωσε εδώ και ώρες.
- Θέλουμε να δούμε μέχρι πού φτάνει η αναισθησία του...!!!


- Εγώ σε σκέφτομαι, εσύ;
- Εσύ με σκέφτεσαι. Έλα, ρώτα με ένα πιο δύσκολο ρήμα τώρα...!!!


- Ρε συ, κάτι περίεργο έχουν τα κουλουράκια... Τι τους βάζει ο φούρναρης;
- Ταχίνι.
- Α τον ανώμαλο...!!!



- Πείτε μου γιατρέ μου. Θα ζήσω;
- Θα ζήσεις για πάντα στις καρδιές μας....!!!


- Ωραία η φίλη σου, πως την λένε;
- Εχει γκόμενο που δέρνει.
- Ινδιάνα είναι;;;



Κατά τη διάρκεια ενός πρόσφατου ελέγχου κωδικού πρόσβασης σε μία μεγάλη εταιρεία, διαπιστώθηκε ότι μια ξανθιά χρησιμοποίησε τον ακόλουθο κωδικό "Mickey_Minnie_Pluto_Huey_Louie_Dewey_Donald_Goofy"
Όταν ρωτήθηκε γιατί χρησιμοποίησε τόσο μεγάλο κωδικό πρόσβασης, είπε ότι "Eπρεπε να είναι τουλάχιστον 8 χαρακτήρες"...!!!


- Πώς περάσατε χτες;
- Όνειρο!
- Δηλαδή;
- Με πήρε ο ύπνος!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τιμές Χονδρικής για όλους!