Κοσμήματα και Αξεσουάρ σε εκπληκτικές τιμές!

Δευτέρα 22 Σεπτεμβρίου 2014

ΣΥΝΤΟΜΑ ΚΑΙ ΩΡΑΙΑ Νο12

- Πρώτη φορά που δεν πήρα κιλά στις διακοπές...
- Μπράβοοοοο! Πρόσεχες;
- Όχι δεν πήγα...!!!



- Πες της το ρε!
- Πρέπει να της το πεις !
- Μα κοιμάται ρε.
- Ξύπνα την ρε μαλάκα!
- Μωρό μου;
- Μμμ..
- Θα μας φτιάξεις 3 τοστ;;;



- Τι θα πιειτε;
- Έναν εσπρέσσο μαλακία.
- Πως είναι αυτός;
- Όπως τον φτιάχνετε κάθε μέρα...!!!



- Σου άρεσε το παγωτό ξυλακι;
- Ξυλακι ήταν αυτό το τραγανο στην μέση;;;



Το μικρό φτύνει νερό στο πάτωμα...
Η γυναίκα μου του λέει : “Οχι, κακό. Δε το φτύνουμε, το καταπίνουμε”...
Τη κοιτάω...
Με κοιτάει...
Αλλάζει κουβέντα...




- Όταν σε παίρνω τηλέφωνο να το σηκώνεις αμέσως!
- Μα μιλούσα.
- Για να σε παίρνω θα είναι επείγον!
- Καλά πες τι θες...
- Λοιπόν, 4 γυρό χοιρινό, μια πατάτες...



- Ποιανής είναι αυτή η ξανθιά τρίχα στο σακάκι σου;
- Δικιά σου μωρό μου.
- Μα εγώ δεν έχω μακριά μαλλιά!
- Ε θα την έχω πολύ καιρό και μάκρυνε...!!!



Σε περίπτερο σε νησί. Πάω στον περιπτερά 2 μπουκαλάκια νερό.
- Τwo euros.
- Τι δύο ευρώ ρε;
- Α, Έλληνας είσαι; Ένα...!!!



- Ψάχνω δουλειά.
- Έχεις εμπειρία;
- Ναί, εδώ και 3 χρόνια ψάχνω...



Στο τηλεπαιχνίδι SUPERGAME :
- Καλησπέρα! Ονομάζεστε;
- Κώστας από Αθήνα
- Πρώτη φορά παίζεις Κώστα;
- Όχι πριν μισή ώρα έκανα τον Μάκη από Άνω Τούμπα...



- Η μάνα μου έκανε χαλβά!
- Το βλέπουμε!!



- Βγήκα με ένα πολύ ωραίο παιδί χτες, όμορφος καλοσυνάτος σπουδαγμένος στο εξωτερικό παρακαλω..
- Που τελείωσε;
- Στα βυζιά μου αλλά πού κολλάει αυτό;



Σε λεωφορείο :
- Νεαρέ να κάτσω διότι με πονάν τα πόδια;
- Γιαγιά, εσύ νέα σηκωνόσουν να κάτσουν άλλοι;
- Ναι!
- Γι αυτό τώρα σε πονάν τα πόδια...!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τιμές Χονδρικής για όλους!