Κοσμήματα και Αξεσουάρ σε εκπληκτικές τιμές!

Τρίτη 26 Αυγούστου 2014

ΣΥΝΤΟΜΑ ΚΑΙ ΩΡΑΙΑ Νο11

- Ήρθε το ασθενοφόρο. Πού είναι ο τραυματίας;
- Να το παλικάρι εκεί με τη ρακέτα στον κώλο...


- Μου έλειψες ....
- Και εμένα!!!
- Δεν είναι το ίδιο. Εσύ έχεις τα βυζιά μαζί σου...!!!


- Πάμε για τρέξιμο;
- Ναι, αμέ.
- Πόσους γύρους αντέχεις;
- 4 χωρίς κρεμμύδι...!!!


- Να σε πληγώσω;
- Όχι...
- Τι; Κεγασμένα;;


- Ρε φίλε, τι ωραίο μαύρισμα είναι αυτό;  Τι βάζεις;
- Δέκα στρέμματα ντομάτες...!!!


- Τι εννοείς ρε δε χωράω πια στη ζωή σου;
- Χωρίζουμε μωρή
- Αντε βρε μαλάκα και νόμιζα πως πάχυνα...!!!


- Σιγά μην γίνουμε σαν τους Γερμανούς που αγοράζουν μια φέτα καρπούζι..
- Καλησπέρα πόσο να βάλω;
- 5€ αμόλυβδη αδερφέ...!!!


- Εισιτήριο έχετε;
- Υγεία να έχουμε κι όλα τ’άλλα έρχονται κύριε ελεγκτά μου...!!!


Σαγιονάρες οκ
Μαγιό οκ
Γυαλιά οκ
Αντιλιακό οκ
Φουσκωτό στρώμα οκ
Πετσέτες οκ
Ρακέτες οκ
Ψάθα οκ εντάξει, χώρεσαν όλα στο πατάρι!


- Καλημέρα. Να κάνω μια ερώτηση;
- Φυσικά κύριε μου.
- Το μαγιό στην βιτρίνα που ειναι 330€, είναι μαζί με τα αεροπορικά και την διαμονή;;;


Σύντομο Δελτίο Ειδήσεων :
ΟΥΚΡΑΝΙΑ : Της Πουτάνας
ΙΣΡΑΗΛ : Της Πουτάνας
ΣΥΡΙΑ : Της Πουτάνας
ΛΙΒΥΗ : Της Πουτάνας
ΕΛΛΑΔΑ : Με καινούργιο αμόρε στη Μύκονο ο Π. Κωστόπουλος...


- Τι κάνουν τόση ώρα αυτοί με τις μυγοσκωτόστρες στο χέρι;
- Τέννις ειναι γιαγιά...


- Γιε μου που πας;;
- Μάνα θα πάω να σφάξω ένα δράκο.
- Το μπουφάν σου πάρε.
- Αμάν ρε μάνα!!! Αμάν!!!
Αη Γιώργης, 282μ.Χ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τιμές Χονδρικής για όλους!