Κοσμήματα και Αξεσουάρ σε εκπληκτικές τιμές!

Κυριακή 15 Ιουνίου 2014

ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΠΑΙΡΝΩ ΤΟ ΛΕΩΦΟΡΕΙΟ

Με λένε Νίκο και θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας, μια εμπειρία μου επάνω στο ποτό και την οδήγηση. Όπως γνωρίζετε, πολύ κόσμος είχε προβλήματα με την Τροχαία ενώ επιστρέφει σπίτι μετά από ποτό. Προχθές, βρέθηκα κι εγώ μαζί με παλιούς φίλους σε ένα μπαράκι, για να το «γιορτάσουμε». Μερικές μπύρες παραπάνω, μερικά ουισκάκια. Κατάλαβα ότι είχα πιει κάτι παραπάνω και ότι δεν έπρεπε να οδηγήσω το αυτοκίνητό μου για να επιστρέψω στο σπίτι. Έτσι έκανα κάτι που δεν είχα κάνει ποτέ μου... Πήρα το λεωφορείο! Έφτασα στο σπίτι σώος και αβλαβής, πράγμα που με άφησε έκπληκτο, διότι δεν είχα οδηγήσει ποτέ μου λεωφορείο. Επίσης δεν μπορώ να θυμηθώ από πού το πήρα για να το επιστρέψω...!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τιμές Χονδρικής για όλους!