Κοσμήματα και Αξεσουάρ σε εκπληκτικές τιμές!

Παρασκευή 9 Μαΐου 2014

ΑΣΤΕΙΕΣ ΑΤΑΚΕΣ Νο28

  • Η άλλη λέει "εγώ δεν ψάχνω για γκόμενο, για έναν σύντροφο ψάχνω". Άμα ψάχνεις για σύντροφο, να πας να γραφτείς στην ΚΝΕ...!!!
  • Παω και παίρνω κρέπα με 18 υλικά και μου φέρνει η άλλη μια χαρτοπετσέτα... Τι να την κάνω την μια χαρτοπετσέτα κοπελα μου; Να σκουπίσω τον ιδρώτα;
  • Αυτό που στις ταινίες τα ζευγαράκια μπαίνουν στο σπίτι, πετάνε ρούχα, τσάντες, κλειδιά όπου βρουν και τρέχουν στο κρεββάτι, εγώ το κάνω όταν χέζομαι...!!!
  • Βγαίνω με το αμάξι απο το τούνελ και βλέπω πινακίδα ''ΣΒΗΣΤΕ ΤΑ ΦΩΤΑ''. Κατεβαίνω ψάχνω σε όλο το τούνελ πουθενά ο διακόπτης. Μας δουλεύουν μου φαίνεται...!!!
  • Μου γράφει η άλλη "Πέρνα από το σπίτι το βραδάκι να σε μαγειρέψω". Τώρα ή σε Θεσσαλονικιά έπεσα ή σε ανθρωποφάγο...!!!
  • Παίζω τάβλι με τον κολλητό μου και με ρωτάει η δικιά μου "τι παίζετε;", "Φεύγα" της λέω...και έφυγε η ηλίθια...!!!
  • Οι γυναίκες δεν κλάνουν... Το κρατάνε και βγαίνει σε γκρίνια...!!!
  • Γράφει η άλλη " με το άρωμά σου στο σεντονι πώς να σε ξεχασω". Τη συμβούλεψα να το βάλει στους 60...με διέγραψε...!!!
  • Ο άλλος ήρθε να ζητιανεψει και μου λέει "Δώσε κάτι εχω 5 παιδιά"... Του έδωσα ενα προφυλακτικό...!!!
  • Πάντως δε χρειάζονταν τόσες προειδοποιητικές ταμπέλες κινδύνου στην Κορίνθου-Πατρών. Αρκούσε μία στην αρχή που να λέει "ΠΟΥ ΠΑΣ ΜΩΡΕ ΜΑΛΑΚΑ;"...!!!
  • Η κοπέλα μου έκανε σήμερα τεστ εγκυμοσύνης και δυστυχώς επιβεβαιώθηκαν οι χειρότεροι φόβοι μας... Είναι χοντρή...!!!
  • Του λέω του γυμναστή "σε 3 μήνες προλαβαίνω να βγω φέτες στην παραλία" κια μου λέει "δεν βγαίνεις τώρα καλύτερα που δεν θα σε δει και κανείς;"...!!!
  • Θέλω όλοι σας να ξέρετε ότι θα είμαι δίπλα σας, σε κάθε οικονομική δυσκολία που θα έχω...!!!
  • Χαμογέλα! Κάνει τους άλλους να αναρωτιούνται, τι χάπια παίρνεις...!!!
  • Αύριο ξενερώνει μια νέα μέρα...!!!
  • Αν εξαιρέσουμε την πραγματικότητα, όλα τα άλλα πηγαίνουν υπέροχα...!!!
  • Να συλλαμβάνονται όσοι χαμογελάνε στο δρόμο. Διατάραξη κοινής μιζέριας...!!!
  • Αν σας πιάσουν να κοιμάστε στη δουλειά, σηκώστε αργά το κεφάλι και πριν ανοίξετε τα μάτια πείτε αργά και καθαρά "Ελέησον ημάς, αμήν"...!!!
  • Ότι δεν σε σκοτώνει, έχει Plan B, μη χαίρεσαι...!!!
  • Παλιά παίρναμε LSD για να κάνουμε τον κόσμο να φαίνεται πιο περίεργος. Τώρα παραέγινε παράξενος και παίρνουμε Prozac για να φανεί φυσιολογικός...!!!
  • Νικήσαμε στα σημεία, αλλά χάσαμε από τα τέρατα...!!!
  • Κατέβασα το παντελόνι, την κοίταξα με πάθος στα μάτια και της είπα "Το πρόγραμμα που ακολουθεί, περιέχει τοποθέτηση προϊόντος". Δε γέλασε....!!!
  • Μου λέει η άλλη οτι παντρεύτηκε έναν νέγρο επειδή της άγγιξε λέει κάποιες πολύ ευαίσθητες χορδές της. Φωνητικές φαντάζομαι...!!!
  • Λέει η άλλη "Είμαι πολύ τυχερή, όποιος μου αρέσει μου κάθεται". Είναι το λεγόμενο καριοlucky...!!
  • Ο Eminen λέει 120 λέξεις σε 15 δευτερόλεπτα και νομίζει ότι κάτι έκανε. Μάναααααααααααα, έλα να του δείξεις πώς γίνεται...!!!
  • Τώρα με την κρίση, όλα τα μπλουζάκια που φοράω είναι επώνυμο. Έχω ένα που γράφει "Γυψοσανίδες μονώσεις ο Μπάμπης". Έχω ένα άλλο που γράφει "Βουλκανιζατέρ ο Τάσος" και ένα άλλο που γράφει "Υδραυλικά ο Κώστας:. Και το κορυφαίο; Έχω κι ένα που λέει "Αποχετεύσεις ο Αχόρταγος". Εεεεεε αυτό το φυλάω για καλό...!!!
  • Γύφτος στην γειτονιά μου μαζεύει σίδερα. Με κοιτάει. Τον κοιτάω. Μου χαμογελάει. Tου χαμογελάω. Φοράω σιδεράκια! Τρέχω...!!!
  •  Τι είναι το δίλημμα; Θα σας δώσω ένα παράδειγμα "είσαι γυμνός ανάμεσα σε μια γκομενάρα κι έναν gay. Σε ποιον θα γυρίσεις την πλάτη";;;
  • Γράφει η άλλη "Αχ αδιαθέτησα!" Της σχολιάζω από κάτω "Δηλαδή για λίγες μέρες θα τον τρως μόνο από πίσω ε;;;". Και εκεί που περίμενα μπλοκ σχολιάζει "Ναι ρε γαμώτο!"...!!!
  • Γράφει η άλλη "Η ομορφιά σε τραβάει, ο χαρακτήρας σε κρατάει!!" της σχολιάζω "Και η μαλακία σε δέρνει..."...!!!
  • Το να κάνεις σεξ είναι σαν να παίζεις μπριτζ. Αν δεν έχεις καλό συμπαίχτη, καλό θα είναι να έχεις καλό χέρι...!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τιμές Χονδρικής για όλους!