Κοσμήματα και Αξεσουάρ σε εκπληκτικές τιμές!

Σάββατο 22 Φεβρουαρίου 2014

ΣΥΝΤΟΜΑ ΚΑΙ ΩΡΑΙΑ Νο5

Γυρίζει σπίτι ο άντρας μετά την δουλειά και με το που μπαίνει μέσα φωνάζει στη γυναίκα του :
- Μωρό μου γύρισα και έχω κατι καύλες... Ετοιμάσου να σε σκίσω! Που είσαι;
- Στην κουζίνα με τον μπαμπά και τον θείο...!!!


- Συγγνώμη το μπέργκερ που μου φέρατε αλλάζει τις σεξουαλικές προτιμήσεις;
- Όχι γιατι;
- Γιατι το έφαγα σαν πούστης...!!!


- Μου είπε να τελειώσω στα μούτρα της.
- Κι εσύ τι έκανες;
- Την έβγαλα ασπροπρόσωπη...!!!


- Μπορώ να βγάλω τραγούδι με οποιοδήποτε όνομα μου πεις.
- Χμ, πες μου κάτι με το Λυκούργος.
- Να ζήσεις Λυκούργο και χρόνια πολλά...!!!


Οταν επέστρεψα σπίτι ήμουν τόσο μεθυσμένος που ούτε τα παιδιά μου δεν με γνώρισαν!
- Και όταν ξεμέθυσες;
- Τότε δεν τα γνώριζα εγώ! Είχα μπει σε λάθος σπίτι...!!!


Πλαστική μύτης : 1800 ευρώ
Πλαστική αυτιών : 2000 ευρώ
Πλαστική χειλιών : 1700 ευρώ
Πλαστική σακούλα : 0,20 ευρώ


Ένας Πόντιος χειρούργος βγαίνει από το χειρουργείο.
- Πως πήγε η εγχείρηση, τον ρωτάει ένας συνάδελφος.
- Εγχείρηση; κάνει ο Πόντιος χλωμιάζοντας. Δεν ήταν νεκροψία;;;


Η γυναίκα παίρνει τηλέφωνο τον άντρα της με το γνωστό ύφος αφού ο δεύτερος έχει αργήσει να γυρίσει σπίτι και τον ρωτά :
- Πού είσαι;
- Σε μια εκδήλωση του ΠΑΣΟΚ!
- Άσε τα χαζά σου ρε! Αφού ακούγεται κόσμος...!!!



- Από ποιανού σόι είστε εσείς;
- Από του γκόμενου της νύφης...!!!




Χατζίδου : Χειρότερη, να είναι η κάθε σου ημέρα, χειρότερα να ζεις κάθε στιγμή μαζί της...
Καρράς : Ποια με καταράστηκε... Στη ζωή μου έτσι να τυραννιέμαι...
Έλα μπαμ κάνει...!!!


- Φύσηξε πολύ δυνατός αέρας και σήκωσε τα πάντα στο μπαλκόνι!
- Έχετε πάντα στο μπαλκόνι;;;


- Έμαθα χωρίσατε λόγω κακού timing
- Ναι ρε φίλε, άστα. γύρισε σπίτι νωρίτερα...!!!


- Βγαίνω με μια φωτογράφο.
- Πως γνωριστήκατε;
- Μου έκανε κλικ...!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τιμές Χονδρικής για όλους!