Κοσμήματα και Αξεσουάρ σε εκπληκτικές τιμές!

Παρασκευή 13 Δεκεμβρίου 2013

ΣΥΝΤΟΜΑ ΚΑΙ ΩΡΑΙΑ Νο4

- Γιατρέ με πονάει το γόνατό μου.
- Να το κατουρήσεις και να του βάλεις σκόρδο στουμπισμένο.
- Γιαγιά, βγες από τη γραμμή...!!!


- Τι κοινό έχουν οι άνδρες με τα σαλιγκάρια;
- Έχουν κέρατα, τους τρέχουν τα σάλια και νομίζουν ότι το σπίτι είναι δικό τους...!!!


- Γιαγιά , παππού, καθίστε.
- Εντάξει παιδί μου, αλλά εμείς είμαστε η μητέρα σου και ο πατέρας σου.
- Το ξέρω, απλά σας προετοιμάζω....!!!


- Μαμά, μπαμπά θέλω να σας πω, ότι αποφάσισα να μείνω μόνος μου....
- Καλά παιδί μου, όπως νομίζεις.
- Τα πράγματά σας είναι έξω ...!!!


Ξυπνάει το σκουληκάκι και λέει στη μαμά του :
- Μαμά που είναι ο μπαμπάς;
- Τον πήρε ένας κύριος και πήγαν για ψάρεμα...!!!


- Σήμερα διάβασα οτι η έλλειψη σεξ δημιουργεί κενά μνήμης.
- Πού το διάβασες;
- Ποιο;;;


- Τα βαριέμαι τα μακαρόνια, είναι πολύ μονότονα.
- Γιατί δεν παίρνεις χρωματιστά και με λαμπάκια;
- Ακάκιε, τα μακαρόνια να 'ναι ντίσκο...!!!


- Μπαμπά, μπαμπά! Τι είναι αυτό που φαίνεται εκεί μέσα στη θάλασσα;
- Υπερωκεάνιο παιδί μου.
- Αλήθεια; Και πως γράφεται;
- Τώρα που το βλέπω καλύτερα, μάλλον καράβι είναι...!!!


Παραδεχτείτε το ότι δύο είναι τα μεγαλύτερα άγχη!
1. Να προλάβεις να βάλεις στη σακούλα τα πράγματα του σούπερ μάρκετ ενώ η ταμίας συνεχίζει να χτυπάει.
2. Να βρεις φόρμα να βάλεις την ώρα που ο ντελιβεράς είναι έξω από την πόρτα για να μην του ανοίξεις με το βρακί.


Ένας κύριος μπαίνει στο φαρμακείο του Γιωρίκα και του ζητάει ένα φάρμακο για τον λόξιγκα. Αρπάζει ο Γιωρίκας ένα μαχαίρι και αρχίζει να τον κυνηγά με σκοπό να τον τρομάξει. Μετά από αρκετό κυνηγητό λέει ο Γιωρίκας :
- Τώρα σίγουρα σου πέρασε ο λόξιγκας!
- Μα δεν είχα εγώ... Ο μικρός μου γιος είχε που είναι σπίτι...!!!


- Πού να τα βάλω αυτά τα άπλυτα μαμά;
- Πήγαινε βάλτα σε μια λεκάνη.
- Μαμάάάάά
- Έλααααα
- Να τραβήξω και το καζανάκι;;;


- Είσαι σαν το πορτοκαλί φανάρι...
- Δηλαδή;
- Σε γράφουν όλοι στα αρχίδια τους...!!!


- Γεια! Είμαι η καινούρια γειτόνισα!
- Απο πάνω ή απο κάτω;
- Μμμ..κατευθείαν στο ψητό βλέπω...!!!


- Τι τρώνε τα κατσαμπάκια στο σινεμά;;;
- ΠΟ ΡΟ ΠΟΠ ΚΟΡΝ...!!!



Ρωτάει η κοκκινοσκουφίτσα την γιαγιά της :
- Γιαγιά γιατί έχεις τόσο μεγάλο στόμα;
- Αχ παιδάκι μου... Έχεις δει την πούτσα του παππού σου;;;


- Ρε συ φίλε θυμάσαι τα ανώμαλα γαμήσια που κάναμε;
- Πάνε αυτα ρε φίλε παντρευτηκα...
- Και κοιμάσαι με τις κότες ε;
- Όχι πια σου λέω ρε, με τη γυναίκα μου κοιμάμαι...!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τιμές Χονδρικής για όλους!