Κοσμήματα και Αξεσουάρ σε εκπληκτικές τιμές!

Σάββατο 16 Νοεμβρίου 2013

ΑΣΤΕΙΕΣ ΑΤΑΚΕΣ Νο23

  • Μάδησα τη Μαργαρίτα να δω αν μ' αγαπάει. Τρεις ώρες μου πήρε. Πολύ μαλλί αυτή η κοπέλα...!!!
  • Λένε ότι στο γάμο περνάς ζωή και κότα! Δεν λένε όμως ότι ο ένας κάνει την ζωή και ο άλλος την κότα...!!!
  • Πήρατε όλοι ψηφιακές φωτογραφικές. Άμα χωρίσετε να δω τι θα σκίζετε...!!!
  • Είμαι τόσο πρόστυχος ώστε ακόμα κι ο αριθμός του κινητού μου αρχίζει από 69...!!!
  • Το να ικανοποιήσεις μια γυναίκα είναι σαν να προσπαθείς να κλέψεις από την εφορία! Δεν είναι εύκολο αλλά αξίζει τον κόπο να προσπαθήσεις...!!!
  • Μαγικό : Με ένα like στην πρώην, αποκτάς κι άλλη πρώην...!!!
  • Πάντως, ελπίζω να μας ψεκάζουν. Δε θέλω να πιστέψω πως κάνω τόσες μαλακίες από μόνος μου...!!!
  • Είπα σήμερα ν'αρχίσω δίαιτα. Πάω στην κουζίνα, κρέμα καραμελέ πάνω στο τραπέζι. Ανοίγω το ψυγείο, κορμός σοκολάτας. Πωωωω, τι να κάνω; Μπρος κορμός και πίσω κρέμα...!!!
  • Πήγα στα Village cinemas. Kάτω από την οθόνη έγραφε "η ταινία ξεκινάει με μια Heineken." Ακόμα την περιμένω...!!!
  • Μου λέει η γυναίκα μου "Θα με βοηθήσεις να κατεβάσω τα χειμωνιάτικα;" και της απαντώ "Δώσε μου το link"! Δεν καταλαβαίνω γιατί τσαντίστηκε...!!!
  • Ρε φίλε, αφού βλέπεις πως η κοπέλα προσπαθεί να παρκάρει. Τι κορνάρεις και βρίζεις δυο ώρες τώρα;;;
  • Ακόμα και το μπλακ χιούμορ θα πρέπει να είναι έξυπνο. Για παράδειγμα, στον τάφο μου θα γράφει "Εκεί που είσαι ήμουνα κι εδώ που είμαι θά'ρθεις"...!!!
  • Μπαίνεις τουαλέτα. Δε σε πιάνει ο αισθητήρας φωτός. Αρχίζεις να χορεύεις ζούμπα. Βγαίνεις έξω. Είχε διακόπτη...!!!
  • Εγώ την μάνα του Μπολτ λυπάμαι που έπρεπε να τον κυνηγάει για να βάλει ζακέτα...!!!
  • Tα καλά κορίτσια κοκκινίζουν στις ερωτικές σκηνές των ταινιών. Τα κακά κορίτσια πιστεύουν ότι θα το έκαναν καλύτερα...!!!
  • Oι ψεύτικοι φίλοι είναι σαν τις σκιές. Πάντα εκεί όταν ο ήλιος λάμπει, αλλά δε φαίνονται πουθενά όταν όλα είναι μαύρα...!!!
  • Ρε παιδιά έχω μια απορία. Το χαρτί υγείας βγαίνει και σε γάλακτος;;;
  • Πόσο αγχωτική η ημερομηνία λήξης στα προφυλακτικά. Σε βάζει να σκέφτεσαι "Θα γαμήσω μέχρι το 2017 ή θα λήξουν πάλι;"...!!!
  • Αν Θεά της γεωργίας ηταν η Αφροδίτη και οχι η Δήμητρα, αντί για δημητριακά θα τρώγαμε για πρωινό αφροδισιακά και θα περνάγαμε πολύ καλύτερα...!!!
  • Κάνε like σ'αυτό το status και μπες στην κλήρωση για ένα τριήμερο στη Μονεμβασιά με όλα τα έξοδα...δικά σου...!!!!
  • Σε βλέπει ο άλλος να μαζεύεις καρέκλες και τραπέζια και να τα βάζεις το ένα πάνω στο άλλο και σε ρωτάει αν κλείνεις. Όχι ρε φίλε, παίζω τέτρις...!!!
  • Ρώτησα τον Τάκη αν έχει εφημερίδα. "Μην είσαι χαζή, βρε", μου είπε, "Πού ζεις; Πάρε το iPad μου να κάνεις τη δουλειά σου". Η άτιμη η μύγα ούτε που κατάλαβε από πού της ήρθε...!!!
  • Τα ποτά σίγουρα περιέχουν γυναικείες ορμόνες. Μετά από λίγα ποτηράκια ούτε να οδηγήσεις μπορείς ούτε να το βουλώσεις...!!!
  • Τρελάθηκε ο καιρός, τρελάθηκε κι η μάνα μου και δεν ξέρει τι να μου δώσει όταν φεύγω... Μπουφάν; Αντηλιακό; Ομπρέλλα;
  • Μου κάνουν σχόλια στα στάτους "Γάμησε!" και δεν ξέρω αν εννοούν να γαμήσω για να ξελαμπικάρω ή αν ήταν πολύ καλό...!!!
  • Το χειρότερο "ουπς" είναι του τατουατζή...!!!
  • Η γυναίκα μου θα είναι έτοιμη σε 5 λεπτάκια. Βάζω να δω τον πρώτο κύκλο game of thrones...!!!
  • Βάζω Mega να δω την έξυπνη σίτα και έχει έργο. Ότι να'ναι...!!!
  • Θυμάμαι και γω πριν 3-4 χρόνια που έδωσα πανελλήνιες και έχασα την ιατρική για 18.000 μόρια...!!!
  • Μόνο η Ελενίτσα με αγαπούσε πραγματικά! Μετά άλλαξα νηπιαγωγείο και χαθήκαμε...!!!
  • Μου λέει η μάνα μου "Εγώ στα νιάτα μου πήγαινα σε συναυλίες". Ελα ρε, της λέω, έκανε η Βέμπο live; Μαντέψτε ποιος έτρωγε φασολάκια μια βδομάδα...!!!
  • Στο απέναντι μπαλκόνι τέσσερα ατομα καπνιζουν ενα τσιγάρο. Πουτάνα κρίση...!!!
  • Ροδόνερο : Το νερό που εκτοξεύουν οι ρόδες ενός αυτοκινήτου, όταν περνάνε με ταχύτητα από μια λακκούβα στη βροχή...!!!
  • Δεν εμπιστεύομαι κάτι που αιμορραγεί για πέντε μέρες και τελικά δεν πεθαίνει...!!!
  • Είδα τις προάλλες ένα άσπρο σμαρτάκι, με λεκέδες από διάφορα χρώματα στις πόρτες. Το καημένο! Θα το έπλυναν μαζί με τα χρωματιστά...!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τιμές Χονδρικής για όλους!