Κοσμήματα και Αξεσουάρ σε εκπληκτικές τιμές!

Κυριακή 8 Σεπτεμβρίου 2013

ΣΥΝΤΟΜΑ ΚΑΙ ΩΡΑΙΑ Νο2

Χτυπάει το θυροτηλέφωνο :
- Γεια σας, έχετε ένα πακέτο.
- Αχ δεν ξέρω αν θα μπορέσω να έρθω στο πλατό. Ευχαριστώ όμως!
- Το παιδί για τα σουβλάκια είμαι...!!!


Έτρεχα στο πάρκο και μου λέει μια τύπισσα :
- Σε πειράζει να τρέξω μαζι σου;
- Γιατί της λεω, έκλεψες και εσύ το περίπτερο;


Με πήρε τηλέφωνο και μου είπε :
- Έχω ένα καλό κι ένα κακό νέο.
Άφησα να μου πει το καλό πρώτα και μετά το έκλεισα...!!!


Ποιός ξέρει την απάντηση; Με σκότωσε γιατί την αγαπούσα. Γιατί την είχα...
Α. Σαν μικρό παιδί
Β. Σαν μικρού παιδιού.


- Θέλω να χωρίσουμε!
- Χα, είμαι έγκυος!
- Άσε τις μαλακίες ρε Μπάμπη...!!!


- Πως λέγεται η γυναίκα με τραγανό δέρμα που προσέχει πολύ την εξωτερική της εμφάνιση;
- Τυροκοκέτα!


- Πως λέγεται αυτή που έρχεται σπίτι σου για sex και δε λέει να φύγει με τίποτα;
- Αρμένικη βιζιτού!


- τι κοινό έχουν οι άντρες με τις γυναίκες;
- και οι δυο χρησιμοποιούν χαρτομάντιλα στις αγαπημένες τους ταινίες!


- Τι παίρνεις αν διασταυρώσεις LSD με αντισυλληπτικά χάπια;
- Ένα ταξίδι χωρίς τα παιδιά.


- Λένε οτι το μαύρο αδυνατίζει...
- Τι να σου πω ρε φίλε, εγω δύο χρόνια πίνω, έχεις δει καμιά διαφορά;;;


- Γιατρέ μου,το παιδί μου κατάπιε ένα ευρώ. Λέτε να πεθάνει;
- Τι λέτε κυρία μου; Εδώ άλλοι έφαγαν εκατομμύρια και δεν έπαθαν τίποτα...!!!


- Δεν ήμουν τόσο μεθυσμένη εχθές.
- Ρε συ εδώ πετούσες μανιτάρια σε έναν κοντούλη ανθρωπάκο και φώναζες "Μεγάλωσε Μάριο, μεγάλωσε"...!!!


- Αχ βρε μωρό μου, στεναχωριέμαι για την φίλη μου την Μαρία. Από τότε που χώρισε χαθήκαμε! Όλο πίνει και πηδιέται με άσχετους...
- Μη στεναχωριέσαι αγάπη μου! Δώσε μου το τηλέφωνό της και θα της μιλήσω εγώ…!!!


- Είσαι γουρούνι και αναίσθητος! Τόση ώρα τσακωνόμαστε και εσύ χασμουριέσαι;;;;
- Δεν χασμουριέμαι! Να μιλήσω προσπαθώ...!!!


- Μωρό μου,που θα με πας φέτος;
- Στη μάνα σου!
- Μα εκεί με πήγες και πέρυσι...
- Ναι αλλά πέρυσι σε πήρα πίσω...!!!


- Μου είπε να σταματήσω να την παίρνω στην πλάκα.
- Και τι έκανες;
- Την πήδηξα στο Θησείο...!!!


Σερβιτορος ξύνει τον πισινο του.
- Έχεις αιμορροΐδες; τον ρωτάει ένας πελάτης
- Οτι έχει ο καταλογος παιδιά...!!! απαντάει αυτός


- Είπα στην δικιά μου να την πάρω από κώλο.
- Και τι σου είπε;;;
- Δεν θα την βγάλω καθαρή...!!!


Συζητούν 2 ξανθιές φίλες :
- Δε μου φαίνεσαι για φυσική ξανθιά ρε φιλενάδα...
- Από το φρύδι με κατάλαβες;
- Όχι ρε συ! Από το μουστάκι...!!!


- Ξέρεις να διαβάζεις το φλυτζάνι;
- Ναι! Γύρνα το ανάποδα.
- Τι λέει;
- Made in China...!!!


- Μάνα παντρεύομαι!
- Ποιά ρε αχαΐρευτε;
- Την κόρη του Σάνιτα με τα αλουμινόχαρτα.
- Σε τύλιξε το τσουλάκι...!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τιμές Χονδρικής για όλους!