Κοσμήματα και Αξεσουάρ σε εκπληκτικές τιμές!

Δευτέρα 18 Μαρτίου 2013

ΑΣΤΕΙΕΣ ΑΤΑΚΕΣ Νο12

  • Tην Καθαρά Δευτέρα πετάμε χαρταετό. Την πρωτομαγιά πιάνουμε τον Μάη. Γενικά τον πετάμε και τον πιάνουμε...!!!
  • Όποιος λέει οτι ο αέρας είναι δωρεάν, δεν έχει αγοράσει πατατάκια...!!!
  • Μου είπε πως θα με εκδικηθεί πηγαίνοντας με τον καλύτερο μου φιλο. Χάρηκα γιατί ο Ρεξ δεν είχε ζευγαρώσει ποτέ...!!!
  • Κανείς δε μπορεί να γράψει SMS γρηγορότερα από μια γυναίκα που τάχει πάρει στο κρανίο...!!!
  • 500% αύξηση στην πορνεία είχαμε λέει στην Ελλάδα. Της πουτάνας γίνεται...!!!
  • Εχω πετύχει τόσα νούμερα στη ζωή μου! Στο joker γιατί δεν πιάνω κανένα;;;
  • Αν σου σπάσει λέει ο καθρέφτης 7 χρόνια γρουσουζιά! Μαλακίες! Σκέψου να σου σπάσει το προφυλακτικό...!!!
  • Με σταμάτησε η τροχαία και με ρώτησαν αν εχω χαρτιά. Τους είπα ναι αλλά πως ξέρω μόνο μπιρίμπα... Δεν γέλασαν... Γράφω απ το τμήμα τώρα...!!!
  • Γυναίκα είναι αυτή που δίνει 357 ευρω για προϊόντα περιποίησης προσώπου και στον άντρα της παίρνει το σαμπουάν απ'τα Lidl γιατί λέει το βρήκε σε προσφορά !!!!
  • Ζητείται άντρας να ερωτευτώ παράφορα, να με βαρεθεί, να με κερατώσει, να με χωρίσει, να φάω κόλλημα, να μην τρώω για να χάσω τα κιλά του χειμώνα...!!!
  • "Θέλω να με ερωτευτεί ένας για το μυαλό μου, όχι για τα βυζιά μου" έγραψε ο Τάκης στο FB...... Μετά κατάλαβε ότι το έκλεψε από γυναικείο προφίλ...!!!
  • Γράφει ο άλλος "Πέρασα φανταστικά με την κούκλα μου εχτές!". Του σχολιάζω "Tην φούσκωσες πρώτα ε;;;"...με έσβησε.... τι να πεις...!!!
  • Μερικές φορές κοιτάζω κάποιους ανθρώπους και αναρωτιέμαι αν είναι δυνατόν αυτός να είναι το σπερματοζωάριο που νίκησε;
  • Απ' όλα τα είδη του πλανήτη μόνο οι άνθρωποι και οι κάλτσες δυσκολεύονται να βρουν ταίρι...!!!
  • Μια χαρά πέρναγε η Χιονάτη! Μαμ, κακά, και νάνοι...!!!
  • Το όνειρο του Πολύφημου, ήταν να γίνει διπλομάτης...!!!
  • Ο χρόνος ειναι σαν το string... Πίσω, δεν έχει...!!!
  • Η σκληρή δουλειά θα σε ανταμείψει στο μέλλον. Η τεμπελιά θα σε ανταμείψει άμεσα...!!!
  • Αν όλοι οι αντρες ειναι ιδιοι γιατι κανετε τοσο καιρο να διαλεξετε;
  • Μην μπερδεύεις τον χαρακτήρα μου με την συμπεριφορά μου. Ο χαρακτήρας είμαι εγώ ενώ η συμπεριφορά μου εξαρτάται από εσένα...!
  • Σκέφτηκες ποτέ ότι όσα περιμένεις να έρθουν ίσως περιμένουν εσένα να πας;
  • Ο γάμος είναι ο μοναδικός πόλεμος που κάποιος κοιμάται με τον εχθρό του...!!!
  • Μάγκες, δεν αρκεί να έχετε στόχους, πρέπει να ξέρετε και σημάδι...!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τιμές Χονδρικής για όλους!