Κοσμήματα και Αξεσουάρ σε εκπληκτικές τιμές!

Σάββατο 9 Μαρτίου 2013

ΑΣΤΕΙΕΣ ΑΤΑΚΕΣ Νο11

  • Είμαι και εγώ ένας από αυτούς που χάνουν το κινητό μέσα στο σπίτι και παίρνω τηλέφωνο από το σταθερό να το βρω, το βρίσκω και κοιτάω να δω από ποιόν έχω αναπάντητη...!!!
  • Μ' αγαπάς ή τσάμπα τρώω τις μαλακίες που μαγειρεύεις;
  • Μίλαγα με ένα γκομενάκι στο Chat. Της λέω είμαι 23 ετων δίμετρος, γυμνασμένος φετα κοιλιακους με μούσι και τατουάζ, δίδυμος με ωροσκόπο Λέοντα. Μετά το μετάνοιωσα που της είπα ψέματα... Ιχθυς είμαι...!!!
  • Είμαι πολύ ρομαντικός τύπος. Που και που παίρνω το κορίτσι μου απ'το χέρι, πηγαίνουμε σε μια αντιπροσωπεία της Opel και χαζεύουμε τ' ASTRA...!!!
  • Να εχεις σκεφτεί υπεργαμάτο μήνυμα χωρισμού και να μην έχεις γκόμενα να το στείλεις...!!!
  • Α! Και όλοι εσείς που γράφετε για την φτώχεια και την οικονομική κρίση να ξέρετε ότι κάτω απ' το status λέει "μέσω iPhone"...!!!
  • Άλλοι τα φαγητά τα σβήνουν με κρασί! Εγώ τα σβήνω με πυροσβεστήρα...!!!
  • Το ρεκόρ μου στα 100 μέτρα είναι 50 μέτρα...!!!
  • Αναπολώ την εποχή που χρωστούσα μόνο μαθήματα...!!!
  • Το καθρεφτάκι που έχουμε στο αμάξι για να τσεκάρουμε το μεϊκάπ, άμα το σηκώσεις λίγο προς τα πάνω βλέπεις τα αυτοκίνητα που είναι πίσω σου!!! Απίστευτο ε;;;
  • Πήγα σε συνέντευξη για δουλειά. Δεν άκουσα καλά το μισθό που μου είπε αλλά η φράση τελείωσε με “….να πιείς μια μπύρα”…!!!
  • Πάντα θυμάμαι στο σχολείο όλες οι ωραίες γκόμενες είχαν για φίλη απο μια χοντρή, την γκόμενα μου...!!!
  • Θα ήθελα να 'ξερα ποιοί καμμένοι κάθονται βραδιάτικα και παίρνουν τηλέφωνα σε τηλεπαιχνίδια και δε μπορώ με τίποτα να πιάσω γραμμή...!!!
  • Μια ενημέρωση σε αυτές που περιμένουν τον πρίγκηπα. Ισως αργήσει λιγάκι γιατί έρχεται με τα πόδια... Το άλογο βλέπετε το κάναμε  κεφτεδάκια...!!!
  • Τα προϊόντα των sex shop για έξτρα ηδονή και σεξουαλικές ανωμαλίες λέγονται και συμπληρώματα διαστροφής;;;
  • Προσομοιωτής λέει πόνων γέννας για άντρες! Για να καταλάβουν πως πονάει η γυναίκα όταν γεννάει! Ενα προσομοιωτή πρηξίματος αρχιδιών για γυναίκες δεν σκέφτηκε κανείς;;; Μεγάλη αδικία...!!!
  • Δεν αντέχω άλλο εδώ μέσα, αλήθεια...Θέλω να βγω να τρέξω στα λιβάδια, να κυλιστώ στα γρασίδια....Θεέ μου πόσα κεφτεδάκια ΙΚΕΑ έφαγα....;;
  • Η καλή μου δε μπορεί να ζήσει χωρίς εμένα! Αν δε της παω φαΐ και νερό στην αποθήκη θα πεθάνει...!!!
  • Μερικοί είναι τόσο αδιάφοροι όσο και οι υπότιτλοι στις τσόντες...!!!
  • Μου είπε θα τηλεφωνήσει. Προφανώς έχει μπερδευτεί γιατί βάλανε και το 210 μπροστά τα τελευταία χρόνια...!!!
  • Κοιτάζω τ' αστέρια και βλέπω εσένα. Κοιτάζω τον ήλιο και βλέπω εσένα. Κοιτάζω το φεγγάρι και βλέπω εσένα. Θα κάνεις επιτέλους στην άκρη;;;
  • Κατάθεση ή ανάληψη; Με ρωτά ο ταμίας. Ανάληψη λέω εγώ και ο κόσμος ξεσπά σε χειροκροτήματα! Είχα και δυο προτάσεις γάμου…!!!
  • Κάνεις τον μαλάκα μια, κάνεις τον μαλάκα δυο, την τρίτη φορά δεν κάνεις τον μαλάκα, είσαι ο μαλάκας! Απλά πράγματα....!!!
  • Χθες,στην Κίνα εισέβαλαν και λήστεψαν μια τράπεζα. Δόθηκε το σκίτσο των ληστών στην αστυνομία και έχουν ήδη συλληφθεί 1.173.852 ύποπτοι...!!!
  • Και μετά μου λέτε πως το μέγεθος στο σεξ δε μετράει. Το ίδιο είναι να βλέπεις τσόντα στο iphone με το να τη βλέπεις στο ipad;
  • Τις απόκριες θα βάλω τζιν παντελόνι,τζιν πουκάμισο,τζιν μπουφάν, θα κρεμάσω και 2-3 λεμόνια πάνω μου. Θα ντυθώ τζιν λεμόνι...!!!
  • Aναρωτιέμαι καμιά φορά τι στο καλό κάνανε οι γονείς μου σε μια εποχή χωρίς Ίντερνετ, κινητά, τηλεοράσεις.... Ούτε τα 24 αδέρφια μου δεν μπόρεσαν να μου λύσουν την απορία...!!!
  • Aυτό που λένε γελάει καλύτερα όποιος γελάει τελευταίος μ@λακια είναι μην το κάνετε!!! Το κάνω συνέχεια και με περνάνε για χαζό...!!!
  • Μη δώσεις άντρα σε γυναίκα και παιχνίδι σε παιδί... Σε λιγότερο από μήνα το έχουν καταστρέψει...!!!
  • Δεν είναι ότι είμαι υπερβολικός αλλά της έστειλα 15 μηνύματα και δεν απάντησε. Και δεν είναι δικαιολογία ότι ξέχασε το κινητό της σπίτι μου...!!!
  • Τελικά από ότι έχω καταλάβει και από αυτά που δείχνουν οι στατιστικές, τα τούρκικα σήριαλ είναι σαν τις τσόντες! Όλοι τα βλέπουν αλλά κανείς δεν το παραδέχεται...!!!
  • Δεν μπορώ άλλο αυτή την κατάσταση!!! Κάθε φορά που πίνω μια γουλιά coca cola zero τα ίδια... Έρχεται το ελικόπτερο και μου κάνει όλο το σπίτι πουτάνα...!!!
  • Δεν φταίω εγώ! Οι μαγνήτες του ψυγείου με τραβάνε στην κουζίνα…!!!
  • Θεωρία είναι όταν γνωρίζεις τα πάντα αλλά τίποτα δεν λειτουργεί σωστά. Πρακτική είναι όταν όλα λειτουργούν σωστά αλλά κανείς δεν γνωρίζει πως. Στη δουλειά μου, θεωρία και πρακτική συνδυάζονται τέλεια! Τίποτα δεν λειτουργεί σωστά και κανείς δεν γνωρίζει το γιατί…!!!
  • Έρευνες λένε, ότι όσοι πίνουν γρήγορα τον καφέ τους, εκσπερματώνουν & πρόωρα στο σεξ... Τί άλλα νέα εσείς; Εγώ εδώ, μ'ένα φραπεδάκι απ' το πρωί...!!!
  • Αν έπεφτε μετεωρίτης στη θεσσαλονίκη θα τον κοιτούσαμε ατάραχοι ενώ πίναμε καφέ και θα λέγαμε "πλάκα με κανεις τώρα;;;"
  • Κλάπηκε μπλε Smart. Aριθμός ΚΖΠ 9274. Παρακαλείται να επικοινωνήσει ο ιδιοκτήτης μαζί μου να μου πει πότε έκανε τελευταίο σέρβις.
  • Τι εννοείς "είμαι σε περίπλοκη σχέση"; Δυσκολεύεσαι να διαλέξεις χέρι;;;
  • Το Τρίγωνο των Βερμούδων μπροστά σε μια γυναικεία τσάντα είναι ένα απλό ασήμαντο γεωμετρικό σχήμα...!!!
  • Εδώ και χρόνια έχω ένα βιβλίο που το διαβάζω στο κρεβάτι μέχρι να κοιμηθώ! Ακόμη στο εξώφυλλο είμαι...!!!
  • Από τότε που η Λάσκαρη ξεκίνησε τις πλαστικές, ο Λυκουρέζος είδε τη Ζωή αλλιώς...!!!
  • Αυτό που τα κουτιά της πίτσας είναι τετράγωνα, οι πίτσες στρογγυλές και τις κόβουμε σε τρίγωνα κομμάτια είναι πολύ ύποπτο...!!!
  • Όλες οι γκόμενες λατρεύουν τους μακρείς περιπάτους, μέχρι να τους ζητήσεις ένα ποτήρι νερό απ' τη κουζίνα...!!!
  • Θα πάω για ποτό του λέω. Ροχαλίζει... Θα με χάσεις. Γυρνάει πλευρό... Θα πάω στη μάνα μου να μείνω... Πετάγεται, ντύνεται, παίρνει κλειδιά και μου λέει "έλα να σε πάω"..... Με λατρεύει...!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τιμές Χονδρικής για όλους!