Κοσμήματα και Αξεσουάρ σε εκπληκτικές τιμές!

Τετάρτη 6 Φεβρουαρίου 2013

ΑΣΤΕΙΕΣ ΑΤΑΚΕΣ Νο8

  • Εσείς κοριτσια που φοράτε γαλότσες να φέρω και το δίκανο να πάμε για πάπιες σε κάνα βάλτο;
  • Το καλό σεξ θα τονώσει την ψυχολογία σας και θα ανανεώσει τη σχέση σας αρκεί να μην το μάθει ο σύντροφος σας...!!!
  • Έλα μάνα. Τι φαϊ έχει; Μπριάμ;;;; Ωραία κλείσε γιατί μιλάω και στο σταθερό....Ναι γεια σας. Μια παραγγελία θα θελα να κάνω.....!!!
  • Πήγα στο φαρμακείο να πάρω ένα φάρμακο για τον βήχα. "20 ευρώ" μου λέει ο φαρμακοποιός και μου κόπηκε ο βήχας στη στιγμή...!!!
  • Μια ψηλή, ξανθιά, δίμετρη κουκλάρα χτύπαγε επί 2 ώρες την πόρτα του σπιτιού μου!!! Δεν άντεξα άλλο την άφησα να βγεί.....!!!!
  • Έξω βρέχει ασταμάτητα και η γκόμενά μου κοιτά λυπημένα από το τζάμι. Φοβάμαι πως πρέπει να την αφήσω να μπει μέσα...!!!

  • Το ότι στην πολυκατοικία δεν υπάρχει ούτε σταγόνα πετρελαίου θέρμανσης είναι η απόδειξη ότι δεν υπάρχει Θεός. Αν υπήρχε θα μας λίτρονε....!!!!

  • Είπε ότι γουστάρει μπινελίκια στο κρεβάτι! Ετοίμασα κι εγώ ένα κρεβάτι σπέσιαλ! Πέταξα κάτι γαριδάκια, πατατακια, ζελεδακια, σοκολάτες κάτω από το σεντόνια. Γιατί σηκώθηκε και έφυγε δεν το κατάλαβα...!!!
  • Έξω στο μπαλκόνι να ανεμίζει ελληνική σημαία και μέσα στο σαλόνι να παίζει Σουλειμάν ο μεγαλοπρεπής. Αυτοί οι γείτονες κάτι κάνουν λάθος...!!!
  • Με πονούσε το κεφάλι σήμερα. Πήρα ένα Depon και τώρα Deponαει πια...!!!
  • Στο σπίτι μου εισάγαμε τον πολυπολιτισμό. Γυρνάμε σαν τους Μεξικάνους με τις κουβέρτες στην πλάτη...!!!
  • Ο άλλος θέλει να γίνει master chef κι έχει αλλεργία στα ψάρια! Σαν να λέμε βαμπίρ με αλλεργία στο αίμα! Άστο μεγάλε γίνε πυρηνικός φυσικός!
  • Είναι και κάτι μάνες όμως που ο γιος τους ντύνεται με ότι πιο κακόγουστο υπάρχει κι αυτές κάθονται ατάραχες και καμαρώνουν! Είναι αυτό που λέμε "Του κιτς η μάνα κάθονταν"...!!!
  • Ο δόκτωρ Ζιβάγκο το καλοκαίρι δεν έσκαγε;
  • Πάω στο ΑΤΜ. Βάζω τηλεκάρτα. "Λάθος κάρτα" γράφει η οθόνη. Βάζω την κανονική, πατάω "υπόλοιπο" και μου γραφει "Βάλε καλύτερα την τηλεκάρτα"...!!!
  • Ναι γλυκούλιδες. Να ειστε τζεντλεμεν με τις κοπέλες. Ουτως ή άλλως οταν χωρίσετε θα είστε ο "μαλάκας" για αυτή και τις κολλητές της...!!!
  • Με τόσο φτύσιμο που χω φάει, δε φοβάμαι το μάτιασμα για δυό ζωές.
  • Η νέα γενιά σέβεται και τηρεί τις παραδόσεις! Να για παράδειγμα η πρώην μου μου λέγε καλύτερα παραμύθια απ την γιαγιά μου....!!!
  • Αυτή η ιστορία οτι πρέπει να ψάχνουμε για το άλλο μας μισό,κάποτε πρέπει να σταματήσει. Οχι τιποτα άλλο, αλλά εχω βρει 3-4 άλλα μου μισα ...!!! Τι στο διάολο,ούτε παζλ να ήμουν...!!!
  • Γιατί πήγε στο Κατάρ ο Πρωθυπουργός; Εμείς στο Σιχτίρ τον στείλαμε...!!!!
  • Κάτι μαλακίιες μου λέγανε πια ότι τα παιδιά τα φέρνει ο πελαργός. Σήμερα με τα μάτια μου είδα ένα σχολικό που τα έφερνε...!!!
  • Οι πολύ κοντοί αν γίνεται μην οδηγάτε μεγάλα τζιπ γιατι νομίζουμε ότι το αμάξι πάει μόνο του και τρομάζουμε...!!!
  • Εσείς που μας κατηγορείτε ότι είμαστε όλη μέρα και όλη νύχτα στο fb, να σας ρωτήσω κάτι; Πώς το ξέρετε;;;
  • Τα πιο ευτυχισμένα πλάσματα πάντως, είναι τα χρυσόψαρα....Kαμία ανάμνηση, στα αρχίδια τους όλα...!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τιμές Χονδρικής για όλους!