Κοσμήματα και Αξεσουάρ σε εκπληκτικές τιμές!

Παρασκευή 22 Φεβρουαρίου 2013

ΓΡΗΓΟΡΑ ΑΝΕΚΔΟΤΑΚΙΑ Νο12

Παππούς: Κρύψου...έρχεται η δασκάλα σου σπίτι επειδή έκανες κοπάνα σήμερα!
Εγγονός: Εσύ Κρύψου, της είπα ότι πέθανες!!


- Γιατί οι πόντιοι είχαν φέτος μέσα στην πρωτοχρονιάτικη πίτα 2 φλουριά;
- Γιατί πέρυσι είχαν ΤΖΑΚ ΠΟΤ!


- Και πότε σχεδιάζεις να τoυ πεις όλα όσα νιώθεις;
- Την πρωταπριλιά...


- Την τελευταία φορά πλήρωσα εγώ, τώρα είναι σειρά σου να κεράσεις...
- Ρε φίλε, θα με πληρώσεις, έχω να παω και άλλες παραγγελίες...!!!


- Μαμά, με υιοθετήσατε;
- Αν ήταν έτσι, πιστεύεις στ' αλήθεια ότι θα διαλέγαμε εσένα;


- Ρε φίλε έχουμε παχύνει πολύ θα πάμε για καμιά μπαλίτσα;
- Ναι πάμε εγώ θα πάρω δύο. Σοκολάτα-φράουλα...!!!


Μια ξανθιά λέει στον άντρα της :
- Τι θράσος! Τι θράσος! Θα το πίστευες, Θανάση, ότι κάποιος Ελύτης έβγαλε ένα βιβλίο αντιγράφοντας όλα αυτά τα ποιήματα που μου έγραφες όταν ήμασταν νέοι;


- Μαμά, τι θα μου πάρεις τα Χριστούγεννα;
- Τα λεφτά από τα κάλαντα.


- Πού μένεις;
- Στα λόγια.


- Είσαι βλάκας;
- Δε σε κατάλαβα;
- Αυτό ακριβώς εννοούσα...!!!


- Καλά ρε καθαρίζεις φασολάκια και κλαις...;;;
- Ρε συ, σκότωσα τον Mike...!!!


- Γκαρσόν, σερβίρετε μοσχάρι;
- Τους πάντες σερβίρουμε, κύριε. Καθίστε !!!


- Πω, ρε φίλε, έχω να κοιμηθώ πέντε μέρες!
- Κι εγώ, αλλά εντάξει, κοιμάμαι τα βράδια.


- Ρε μαλάκα, τι να ντυθώ τις απόκριες;
- Καρέκλα, μπας και σου κάτσει καμία...


- Μάνα, μου κλέψανε το αυτοκίνητο!
- Ήτανε και η ζακέτα σου μέσα;


- Με έκοψαν στο δίπλωμα οδήγησης.
- Γιατί;
- Με ρώτησαν τι κάνω στο κόκκινο φανάρι, Και τους είπα "Μπαίνω στο Facebook"...!!!


- Οι βλάκες έχουν πάντα αμφιβολίες.
- Λες, ε;


- Γιατί οι γυναίκες έχουν πολλά παπούτσια;
- Δεν ξέρεις ότι ο διάβολος έχει πολλά ποδάρια...!!!


- Τι πετάει από λουλούδι σε λουλούδι κι από άντρα σε άντρα;
- Η μελιτσούλα...!


- Ποιος είναι ο ορισμός της αισιοδοξίας;
- Ένας εργαζόμενος που την Κυριακή το βράδυ σιδερώνει πουκάμισα για όλη την εβδομάδα.


- Ποια είναι η διαφορά μεταξύ ενός εργαζόμενου και μιας μεγάλης πίτσας;
- Η πίτσα μπορεί ακόμη να ταΐσει μια τετραμελή οικογένεια


- Τι πετρέλαιο βάζεις;
- Κουβερτ Όιλ.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τιμές Χονδρικής για όλους!