Κοσμήματα και Αξεσουάρ σε εκπληκτικές τιμές!

Σάββατο 16 Φεβρουαρίου 2013

ΑΣΤΕΙΕΣ ΑΤΑΚΕΣ Νο10

  • Τελικά από ότι έχω καταλάβει και από αυτά που δείχνουν οι στατιστικές, τα τούρκικα σήριαλ είναι σαν τις τσόντες. Όλοι τα βλέπουν αλλά κανείς δεν το παραδέχεται...!!!
  • Η πρώτη πρόταση στα βιβλιαράκια των οδηγιών χρήσης θα έπρεπε να είναι "Μπα, τι έγινε; Τα κάναμε σκατά και τώρα κοιτάμε το βιβλιαράκι;"
  • Οση ώρα διάβαζα το βιβλίο "πως να κόψετε το τσιγάρο", κάπνισα ένα πακέτο...!!!
  • Ζητείται γυναίκα να την ερωτευτώ, να την παντρευτώ, να χωρίσουμε, να πέσω σε κατάθλιψη και να γράψω τραγούδια όπως ο Παντελίδης! Τα κέρδη μισά μισά.....!!!!!
  • Ανοίγεις το facebook.. Σε τρώει η αγωνία… Μου απάντησε; Το είδε; Λες; Κοιτάς ειδοποιήσεις! Άγχος, αγωνία…. Τελικά απλα κάποιος θέλει να τον βοηθήσεις να μαζέψετε μελιτζάνες στο Farmeville... Φακ γιου ρε...!!!
  • Δεν ήξερα ότι έχω τόσο δυνατή φωνή μέχρι που μου έπεσε το φλυτζάνι του καφέ στο πόδι...!!!
  • Ο 6χρονος ανηψιός μου κάθησε μπροστά στο pc ενώ είχα ανοιχτά skype και teamviewer χωρίς να το ξέρει. Εδώ και δύο ώρες είναι πεπεισμένος ότι μιλάει με τον υπολογιστή. Τον προειδοποίησα ότι αν πει σε κανέναν το μυστικό ότι οι υπολογιστές είμαστε ζωντανοί, θα του φάω τους spiderman...!!!
  • Υπέροχο θέαμα η βροχή, αρκεί να είσαι από τη σωστή πλευρά του παραθύρου...!!!
  • Αν σας πιάσουν να κοιμάστε στη δουλειά, σηκώστε αργά το κεφάλι και πριν να ανοίξετε τα μάτια σφίξτε τα χέρια και πείτε "...ελεησον ημας Αμην". Εννιά στις δέκα φορές το αφεντικό θα κάνει τον σταυρό του...!!!
  • Θέλω να δουλέψω σε sex shop μόνο και μόνο για όταν μου ζητάνε δονητές να τους λεω "θα τον φάτε εδώ ή να σας τον τυλίξω για σπίτι";;;
  • Πως στα διαλα τα σκίζουν ετσι τα βρακιά στις ταινίες; Εγώ ενα παλιο μπλουζακι προσπαθούσα να κάνω ξεσκονόπανο και μόνο πριονοκορδέλα δεν έβγαλα...!!!
  • Η αμήχανη στιγμή που γουστάρεις γκομενάκι και πάς να του μιλήσεις στο chat, να κάνεις τσαχπινιά! Γράφεις "πού εισαι εσύ; σε έχασα"! Ξαναδιαβάζεις "πού είσαι εσύ; σε έχεσα"...έχεις πατήσει το enter... Ξεφτύλα...!!!
  • Ανέβηκα στην ζυγαριά να δω τη λυπητερή πλευρά των φετινών γιορτών και αντί για νούμερο έγραψε "Άστο, δεν θες να ξέρεις"...!!!
  • Ανέβηκα στην ζυγαριά να δω τη λυπητερή πλευρά των φετινών γιορτών και αντί για νούμερο έγραψε "Ένας ένας ρε μαλάκες"...!!!
  • Είδαν στο φλιτζάνι του καφέ ένα Κ και ενα M! Δεν αγχώθηκα... Κανένας Μαλάκας θα ειναι πάλι...!!! Τον έχω τον μαγνήτη...!!!
  • 3,10 το κουτάκι η μπύρα στο περίπτερο! Λογικά θα βγάλει και μεζέ...!!!
  • Όταν ήμουν μικρος δεν με ένοιαζε τι θα φορέσω! Κοιτάζοντας παλιές φωτογραφίες κατάλαβα πως ούτε την μάνα μου την ένοιαζε...!!!
  • Ήρθε ο λογαριασμός της ΔΕΗ. Λογικά ο ανεμιστήρας που είχα ανοιχτό όλο το καλοκαίρι, ήταν από Boeing 747. Δεν εξηγείται αλλιώς...!!!
  • Πάνε οι άλλοι και κάνουν κοινό προφίλ με όνομα "Χάρης - Ειρήνη". Ανεβάζει στάτους και λέει "Πονάω πολυ, αδιαθέτησα...". Σχολιάζω και εγώ "Κάνε υπομονή Χάρη, πιες ενα ντεπόν και ξάπλωσε...!!!"
  • 14 Φεβρουαρίου γιορτάζει ο ΄Αγιος Βαλεντίνος! 15 Φεβρουαρίου γιορτάζει το Χάπι Της Επόμενης Μέρας!
  • Μ' αρέσει που τις τελευταίες ημέρες κοινοποιούν στο διαδίκτυο μια φωτογραφία που λέει με λόγιο ύφος "όσοι προσπαθούν να με βουλιάξουν, να ξέρουν ότι ο Τιτανικός έμεινε στην ιστορία και όχι το παγόβουνο". Πάτε καλά ρε; Το παγόβουνο συνέχισε τη φυσική του πορεία και κατάληξη και ο Τιτανικός βούλιαξε...!!!
  • Όλοι μιλάνε για ένα καλύτερο αύριο.......Αντε να δω αύριο στης 17/02 τι θα έχει αλλάξει...!!!
  • Στο 95% των γυναικών δεν αρέσουν οι άντρες που φοράνε μπλούζες με βαθύ V.  Στο 95% των αντρών που φοράνε μπλούζες με βαθύ V δεν αρέσουν οι γυναίκες...!!!
  • Παπακωνσταντίνου : "Είμαι σε χειρότερη κατάσταση απ' ότι πριν μπω στην πολιτική.".Εμείς να δεις πώς είμαστε από τότε που μπήκες...!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τιμές Χονδρικής για όλους!