Κοσμήματα και Αξεσουάρ σε εκπληκτικές τιμές!

Τρίτη 1 Ιανουαρίου 2013

ΑΤΑΚΕΣ ΓΙΑ FACEBOOK

  • Έχει βγει σε ασύρματη η θέρμανση ή μόνο το ίντερνετ θα κλέβουμε από τον γείτονα...;;;

  • Για να πετύχει μια σχέση πρέπει να είσαι ερωτευμένος, αισιόδοξος & να σβήνεις τα ίνμποξ.

  • Για τους τρελούς υπάρχει το τρελοκομείο!Για τους άρρωστους υπάρχει το νοσοκομείο! Μόνο για τους μαλάκες δεν υπάρχει τόπος...γι αυτό είναι παντού...!!!

  • Ευτυχώς που μεγαλώσαμε και δεν γίναμε αυτό που θέλαμε. Φαντάζεσαι μια Ελλάδα γεμάτη άνεργους αστροναύτες;;;

  • Θέλω να γίνω αυτός που λένε "τι του βρήκε του μαλάκα"...!!!
  • Φέρνεις γκόμενα στο σπίτι και το μαθαίνει όλη η γειτονιά! Σου κλέβουν το σπίτι και κανείς δεν κατάλαβε, δεν είδε και δεν άκουσε τίποτα...!!!

  • Έβαλα στο google.gr "Happy new year" και μου έβγαλε "not available in your country"....!!!

  • Κάτι 12χρονα δηλώνουν στο fb ότι εργάζονται στην εταιρία DUREX. Ας τους εξηγήσει κάποιος ότι δεν είναι τσίχλες...!!!
  • Διάβαζα το ζώδιό μου και στα αισθηματικά έγραφε "δεν είδες τα επαγγελματικά από πάνω; μου θες και έρωτες;"...!!!

  • Καλό σεξ μετά από τσακωμό ποτέ δεν έχω κάνει. Μέχρι να ξεμπερδέψουμε από το αστυνομικό τμήμα, έχουμε ξεκαυλώσει και πάμε για ύπνο.

  • Πάνε και μπλέκονται οι "θέλω σεξ" με τους "θέλω σχέση" και θρηνούμε θύματα μετά.

  • Είμαι φοβερός στο κρεβάτι, μπορώ να κοιμάμαι όλη μέρα..

  • Αφού μόνο εμείς οι άντρες σκεφτόμαστε το σεξ, γιατί οι γυναίκες όταν έχουν ραντεβού ξυρίζονται παντού;;;

  • Αυτό που οδηγάω, και θέλουν να μάθουν όλοι που πάω και με ρωτάνε "Που πας μωρή μαλακισμένη", δεν μπορώ να το καταλάβω...!!!

  • Ψήνεσαι να δούμε τσόντα στον 50 ιντσών καθρέφτη μου;

  • Σε λίγο θα πηγαίνουμε Super Market και δε θα αγοράζουμε, θα κάνουμε Like στα προϊόντα που μας αρέσουν...!

  • Παίζουμε ένα παιχνίδι; Εγώ προσποιούμαι ότι δε σε θέλω, εσύ ότι δε με σκέφτεσαι και συνεχίζουμε τις ζωές μας. Λέγεται εγωισμός και ο νικητής χάνει...!!!

  • Σβήσε το Facebook, και αν θυμηθεί κανείς άλλος εκτός από τη μάνα σου τα γενέθλια σου, να με χέσεις!!!

  • Μη θυμηθείς ότι ξέχασες το θερμοσίφωνο ανοιχτό την ώρα που πάει να πέσει ξύλο, αμέσως να σε πούνε χέστη!!!

  • Λατρεύω το νερό. Ειδικά όταν είναι πάγος και περιβάλλεται από ουίσκι...!!!

  • Με ρωτάνε αν έχω τατουάζ. Μη χειρότερα. Εσύ θα έβαζες αυτοκολλητάκι κουκουρούκου σε Ferrari;

  • Η αγάπη λένε ότι θα σε βρει όπου και να 'σαι. Εγώ τόσο καλά έχω κρυφτεί δηλαδή;;;

  • Μετά το σεξ κάποιοι ανάβουν τσιγάρο, άλλοι κοιμούνται και άλλοι πατάνε Alt+F4...!!!
  • Κανείς δεν είναι τόσο άσχημος όσο η φωτογραφία του στην ταυτότητα και κανείς δεν είναι τόσο όμορφος όσο η προφίλ φώτο του στο facebook...!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τιμές Χονδρικής για όλους!