Κοσμήματα και Αξεσουάρ σε εκπληκτικές τιμές!

Τετάρτη 2 Ιανουαρίου 2013

ΑΤΑΚΕΣ (ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ - ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑ)

Ολόκληρο γομάρι 39 χρόνων και με ρωτάει η μάνα μου αν γράφω ραβασάκι σε γκόμενα. Τι γκόμενα ρε μάνα, παιδιά είμαστε; Στον Αγιο Βασίλη γράφω!!!!!


Σήμερα είναι η κατάλληλη μέρα να πεις "έχω να κάνω σεξ απο πέρσι" και να μην φανείς μπακούρι...!!!


Οταν γεννήθηκα μου φέραν δώρο ένα κομπολόι, έναν ναργιλέ και έναν σουγιά. Ηταν οι τρεις Μάγκες με τα δώρα...!!!


Κι αυτό το fb αγενέστατο! Τόσες μέρες με ρωτάει "τι κάνεις;", "πώς πάει;". Σήμερα ένα "καλή χρονιά" δεν είπε!


Ανάγκασα το φλουρί να μου πέσει φέτος! Έφαγα και τα δέκα κομμάτια της βασιλόππιτας...!!!


Πω πω θυμαμαι το 2012 σαν 'να ταν χθες...!!!


Ταμπελάκι σε πόρτα καταστήματος : "ΕΙΜΑΙ ΔΙΠΛΑ"...Σιγά μην είσαι και κουραμπιές...!!!


Μου εύχηθηκαν το 2013 να "πάρει φωτιά το κρεβάτι μου". Έ ρε κάτι ύπνους που έχω να ρίξω...!!!


Η θεία μου στη βασιλόπιτα έχει βάλει διευρο. Αχ μακάρι να το βρω να συμπληρώσω με αυτα που χω να παω να πάρω τσιγάρα...!!!


Οχι πως έφαγα πολύ αυτές τις γιορτές, απλά δεν μου κάνουν ούτε οι κάλτσες...!!!


Έβαλα βιάγκρα ως φλουρί στην βασιλόπιτα και δεν έπεσε σε κανέναν...!!!


Τα παιδάκια που είχαν έρθει μαζί τα Χριστούγεννα, ήρθαν ένα ένα εχθές να μου τα πούνε. Διαλύθηκε το γκρουπάκι, κάνουν σόλο καριέρα!


Βγήκαν και τα παιδάκια να πούνε τα κάλαντα και γέμισαν οι δρόμοι γιορτινές χαρούμενες κουβεντούλες : "Οχι απο εκεί ρε μαλάκα, έχουμε πάει εκεί, πάμε στο άλλο σπίτι", "Αντε ρε γαμήσου εκεί πήγαμε τα χριστούγεννα και δεν μας άνοιξαν!"


Πόσο όμορφα τα οικογενειακα γεύματα, όταν μαζευόμαστε όλοι γύρω απ το τραπέζι και κοιτάμε τις οθόνες των κινητών μας...!!!


Παλιά έστελνα κάρτες για ευχές τα Χριστούγεννα (2,5€). Μετά το γυρισα στα sms (0,12€). Πέρυσι έστελνα e-mail στον καθένα ξεχωριστά. Φέτος βλέπω να το ποστάρω στον τοίχο μου και όποιος το είδε το είδε... Εγώ ευχήθηκα!


Το φλουρί πάντως σε εμάς έπεσε στο σπίτι! Άντε τώρα να το βρεις...!!!


Όταν κόβει τη βασιλόπιτα ο dj, κόβει μεγάλα κομμάτια για να του λέμε συνέχεια "Πωωω τι κομματάρα έβαλες πάλι"


Φέτος για την Πρωτοχρονιά θα πάρω δώρο μπαταρίες στα ανίψια μου. Στο σημείωμα θα γράφω:"Δε συμπεριλαμβάνονται παιχνίδια"...!!!


Αγαπημένε μου Άγιε Βασίλη, για φέτος είπαμε... Θέλω παχύ πορτοφόλι και αδύνατο κορμί! Εντάξει; Μην μπερδευτείς πάλι όπως πέρυσι...!!!



Ηρθε η άλλη με ψηλοτάκουνα, μίνι και βαμμένη: "να τα πω;" μου λέει... "Να τα πεις μάναμ αλλά γαρύφαλλα δεν έχω να σου πετάξω"...!!!


Πας κουζίνα για νερό. Ε, θα φας κι ένα μελομακάρονο, μην το πιεις ξεροσφύρι...!!!


Στην βασιλόπιτα αντί για κομμάτι του σπιτιού κόψαμε της τράπεζας!


Φαγαμε τη βασιλοπιτα, πουθενα το φλουρι. Ποτε ξανα το χεσιμο δεν ειχε τοση σημασια...!!!


Κανεις δεν θελει την Νικολουλη σε ρεβεγιον, συνεχεια βρισκει το φλουρι...!!!



Έχω να κερδίσω το φλουρί από τότε που μου το βάζανε κρυφά στο κομμάτι μου για να μην κλαίω...!!!


Σε όποιον έπεφτε το φλουρί θα έπαιρνε και 100€. Έπεσε ανάμεσα σε δυο κομμάτια. Είμαστε στο αστυνομικό τμήμα αυτή την στιγμή...!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τιμές Χονδρικής για όλους!