Κοσμήματα και Αξεσουάρ σε εκπληκτικές τιμές!

Κυριακή 27 Ιανουαρίου 2013

ΑΣΤΕΙΕΣ ΑΤΑΚΕΣ Νο7

  • Έλεγα να πάρω σκύλο στο σπίτι αλλά τι φταίει το δόλιο να κρυώνει; Θα πάρω πιγκουίνο...!!!
  • Βλέπω κάποιες γυναίκες στον δρόμο που με κάνουν να αναρωτιέμαι αν είναι πολύ έντονα βαμμένες ή αν έχασαν στο paintball...!!!
  • Χθες πήγα στον καθρέφτη μου και τον ρώτησα αν υπάρχει πιο όμορφος από εμένα.... Ακόμα ονόματα λέει...!!!
  • Μπήκα στο laptop του δικού μου. Βλέπω άλμπουμ "μωρά". Το ανοίγω να δω τα ανιψάκια του... Καλέ ολόκληρες γυναίκες γίνανε! Ωπα, γιατί είναι γυμνές;;;
  • Ένας στους τρεις καπνιστές πεθαίνει λέει... Ωραία έχω 66,66% πιθανότητες να γίνω αθάνατος...!!!
  • Η ταχύτητα με την οποία μία γυναίκα λέει ''ΤΙΠΟΤΑ'' στην ερώτηση τι έχεις, είναι ανάλογη με το μέγεθος του καβγά που θα σου στήσει...!!!
  • Φτου γαμώτο! Ξέχασα να ρωτήσω τον διαιτολόγο, το γιαουρτάκι το βράδυ πρέπει να το φάω πριν ή μετά τα σουβλάκια;;;
  • Αυτό που πέφτεις μια χαρά και ξυπνάς, τρέχει η μύτη σου, έχεις ξερόβηχα και δεν μπορείς να καταπιείς.... Τι διάολο υπνοβατώ και τρέχω γυμνός στο κρύο...;;;
  • Ο μεγαλύτερος αντίπαλος μιας σχέσης είναι τα σενάρια που φτιάχνει το μυαλό σου...!!!
  • Αυτό που λένε ότι "τρώγοντας έρχεται και η όρεξη" είναι εντελώς άκυρο η δικιά μου έρχεται από μόνη της!!!
  • Μετά το σεξ μερικοί κοιμούνται. Άλλοι ανάβουν τσιγάρο. Άλλοι σβήνουν το ιστορικό του Google Chrome...!!!
  • Όταν ήμουν μικρός πίστευα ότι ο γιατρός έτρωγε τα παγωτά και μετά τα ξυλάκια τα κράταγε για να μας κοιτάει μ'αυτά το λαιμό...!!!
  • Fairy. Μια σταγόνα αρκεί για να διαλύσει όλα τα λίπη. Μαλακίες! Αδειασα ολόκληρο μπουκάλι πάνω μου, έτριψα όλο μου το σώμα αλλά δεν έχασα ούτε μισό κιλό! Αύριο θα δοκιμάσω με το Azax που τα κάνει αόρατα...!!!!
  • Ο Διώτης δεν ήξερε να αντιγράψει ένα στικάκι κι έγινε διοικητής ΣΔΟΕ, την ίδια στιγμή που για να δουλέψεις οδοκαθαριστής ζητάνε ECDL...!!!
  • Τελικά τσάμπα πήγα σπίτι της. Πίτα ήθελε να μου κάνει. Παράκουσα στο τηλέφωνο...!!!
  • Κανείς δεν καθαρίζει σπίτι γρηγορότερα, από εργένη που περιμένει γκόμενα...!!!
  • 500.000 ατυχήματα λέει το χρόνο από μακιγιάζ εν ώρα οδήγησης. Καταλαβαίνεις γιατί οι πιλότοι στα αεροπλάνα είναι άντρες...!!!
  • Αποφάσισα και εγώ χθες να κάνω αυτές τις συνταγές απο το μάστερ σεφ! Εκανα το "Σούπα αγκινάρα με γαρίδα σοτέ και λάδι τρούφας". Ωραία ήταν η πίτσα που παράγγειλα τελικά...!!!!
  • Πάντα αναρωτιόμουν πόση ώρα κάνει να ξεράσει μία καμηλοπάρδαλη...!!!
  • Πάντα νόμιζα ότι τα παιδιά τα φέρνει ο πελαργός. Αργότερα κατάλαβα ότι είχα μπερδέψει τα πουλιά....!!!
  • Πας ψυχίατρο. Ξαπλώνεις στο κρεβάτι. Σου λέει μίλα μου για σένα, τι ανάγκες έχεις. Παίρνεις κουβερτούλα, σκεπάζεσαι και κοιμάσαι 3 ώρες....!!!
  • Το πιο σημαντικό μάθημα της ζωής είναι οτι ενός ποτού, μύρια έπονται. Τα υπόλοιπα είναι λεπτομέρειες...!!!
  • Απορώ γιατί δυσκολεύεστε να βρείτε το σημείο G. Κοιτάξτε το πληκτρολόγιο. Βρίσκεται ανάμεσα στο F και το H....!!!
  • Κρεμάω το μπουφάν πέφτει, ξανά κρεμάω το μπουφάν πέφτει, μίλα φάντασμα, ποιός είσαι..;;;
  • Όταν με βλέπουν οι γυναικες πάνε στον επόμενο. Είμαι σύμβολο του next...!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τιμές Χονδρικής για όλους!