Κοσμήματα και Αξεσουάρ σε εκπληκτικές τιμές!

Κυριακή 4 Νοεμβρίου 2012

ΓΡΗΓΟΡΑ ΑΝΕΚΔΟΤΑΚΙΑ Νο11

Βγαίνω στο μπαλκόνι φωνάζοντας "Ποιός μαλάκας τρίβει ρε;". Βλέπω τον πατέρα να τρίβει ένα τραπεζάκι. Σταματάει...
- Είπες κάτι; με ρωτάει
- Καφέ λέω, θες;;


- Φίλε, το λέει και η θρησκεία, για μια γυναίκα αξίζει να καταστραφείς...!
- Που το λέει;
- Στοοοοο κάααααατω κάαατω της Γραφής...!!!


- Εχεις κορμί Θεού!!!
- Αληθεια;
- Ναι, του Βούδα...!


Φοιτητικό πλύσιμο πιάτων:
1. Τα βάζεις στο νεροχύτη.
2. Περιμένεις...


- Άσε ρε φίλε τι έπαθα.
- Τι ρε;
- Παρασκευή & 13 σήμερα και έχω συνέντευξη για δουλειά.
- Καλά ρε μαλάκα πιστεύεις ακόμα στις προσλήψεις;;;


- Άσε, στη δουλειά έχουμε γίνει Big Brother!
- Τι; Σας έβαλαν κάμερες;
- Όχι, αλλά κάθε βδομάδα έχουμε και μια αποχώρηση!


- Έλα Victoria εσύ;
- Ναι,λέγε!
- Κρατάς secret;


- Θα ρθεις το βράδυ να δούμε ταινιούλα;
- Έχεις πει & στους άλλους;
- Όχι βρε, πηδυόμας θα μαστε...!!!


- Κούκλα θα μου δώσεις το τηλέφωνο σου;
- Ναι γράφεις; 693.
- Wind;
- Ναι
- Καλά γάμησε το! Δεν ταιριάζουμε........!!!


- Τι περιμένουν 17 ξανθιές έξω από το σινεμά;
- Να έρθει και η 18η γιατί το έργο είναι άνω των 18...!!!


- Καλά ε, πήδηξα χτες ένα γκομενάκι απ τη δουλειά φοβερό παιδί...!!!
- Ναι ρε, τρίψτο μας και στη μούρη πως έχεις δουλειά και εμείς είμαστε άνεργοι!


- Πως το λένε να δεις αυτό που ξεκινάς πάλι από την αρχή και τελικά καταλήγεις να ζεις πάλι τα ίδια...
- Αρχι...ιδια!!


- Ρε συ, αυτόν τον τύπο δεν τον έχω ακούσει ποτέ να μιλάει.
- Ούτε και γω. Είναι έτσι από γεννησηmute...


- Πως λέγεται ο πεθαμένος γκέι;
- Gay over...!


- Τι δουλειά κάνεις;
- Είμαι πόρτα σε μαγαζί. Εσύ;
- Ντουλάπα σε ένα διαμέρισμα...!!!


Χθες με ρώτησε μια πολύ όμορφη κοπέλα, αν προτιμώ στήθος ή μπούτι.. Εγώ της απάντησα ότι γουστάρω και λίγο κώλο και χαλάστηκε...  Δηλαδή τι φταίω εγώ αν δεν δέχονται της απαντήσεις μου στο κοτοπουλάδικο της γειτονιάς;;;


- Εγώ μιλάω με αποδείξεις....
- Να το κοιτάξεις...Ένας γνωστός μου μιλούσε με τα δέντρα & τον έκλεισαν στο Δαφνί...!


- Δεν ήπια πολύ χθες ρεεεεεε........
- Μεγάλε βάραγες έναν ανανά και έλεγες "σφουγγαράκη βγές έξω μη σου γαμήσω!''


Αυτός : Έχω λόξιγκα, τρόμαξε με λίγο...
Αυτή : Είμαι έγκυος...!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τιμές Χονδρικής για όλους!