Κοσμήματα και Αξεσουάρ σε εκπληκτικές τιμές!

Κυριακή 16 Σεπτεμβρίου 2012

ΓΡΗΓΟΡΑ ΑΝΕΚΔΟΤΑΚΙΑ Νο10

- Είσαι πολύ περίεργη.
- Γιατί το λες αυτό;
- Να το πάλι...!!!

- Από τι παντρευτήκατε; Απο έρωτα;;;
- Οχι, από σπασμένο προφυλακτικό.


- Γιατί κλαις;
- Eίδα τον τιτανικό!
- Kαι; είχες συγγενείς μέσα;


- Γιε μου να ξέρεις, η πολύ μαλακία τυφλώνει....
- Η Ελένη είμαι μπαμπά....!!!


- Μωρό μου, είσαι σαν τη ζέστη!
- Καυτή;
- Οχι, Ανυπόφορη


- Εμένα ο αγαπημένος μου super ήρωας είναι ο SUPERMAN...
- Eμένα SPIDERMAN
- Eμένα ο BATMAN
- Eμένα O BARMAN...!



Ούτε "ελεγχόμενη πτώχευση" ούτε "επιλεκτική χρεωκοπία". Το σωστό είναι "ανταλλαγή οργάνων": χρωστάμε τ' άντερά μας, αλλά θα πάρουν τ' αρχίδια μας ....!!!


Μην εκνευρίζεσαι αν ο γείτονάς σου έχει το στέρεο ανοιχτό στις δύο το πρωί. Τηλεφώνησέ του στις τέσσερις και πες του πόσο πολύ σου άρεσε η μουσική!


Αγαπητό facebook, κάθε φορά που στέλνω αίτημα φίλιας σε μία κοπέλα με ρωτάς "αν την ξέρω". Και σένα τι σε νοιάζει; Γκόμενα σου είναι...;;;


Αμα δεις άντρα να ποτίζει στο μπαλκόνι κατά 99% το φυτό καπνίζεται...!!!


Όταν χωρίζει ένα ζευγάρι φταίνε και οι δύο....!  Και αυτή και η μάνα της!!!


Με το μειωμένο νυχτερινό ρεύμα της ΔΕΗ τα βραδια δεν ακούγονται βογκητά αλλά τα πλυντήρια!


Εγώ πότε θα γίνω μάνα; με ρώτησε και της εδωσα την τραπουλα...!!!


Όταν γεννήθηκα, έπρεπε να διαλέξω αν θα έχω μεγάλο πουλί ή καλή μνήμη. Δε θυμάμαι τι διάλεξα τελικά...!!!


Σκοτώνω κατσαριδα με τα χίλια ζόρια,παω να πάρω χαρτί να την μαζεψω, γυρίζω και λείπει το πτώμα...!!! Παω να μείνω σε ξενοδοχείο......Τέλος....!!!


Για όσες ψάχνετε άντρα στο FB. Μην βάζετε φωτο μόνο από παραλία! Βάλτε και καμία να μαγειρεύετε......!!!


Τα λεφτά δεν φέρνουν την ευτυχία!!!  Να το θυμάστε όσοι είστε πλούσιοι, κάνετε διακοπές όλο το καλοκαίρι με κολλητούς, γυναίκα (ή γυναίκες), μένετε στα καλύτερα ξενοδοχεία, δεν αγχώνεστε για λογαριασμούς, δόσεις, τράπεζες και δεν δουλεύετε μέσα στο λιοπύρι!... Κορόιδα!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τιμές Χονδρικής για όλους!