Κοσμήματα και Αξεσουάρ σε εκπληκτικές τιμές!

Κυριακή 12 Αυγούστου 2012

ΓΡΗΓΟΡΑ ΑΝΕΚΔΟΤΑΚΙΑ Νο9

- Πωπω... χθες είδα μία ταινία κουνγκ φου, έλα να σου δείξω τί έκανε o πρωταγωνιστής !!!
- Πρόσεχε τί θα κάνεις, γιατί εγώ χθες είδα τσόντα...!!!


- Βλέπω έχεις πολύ ωραίο σώμα, γυμνάζεσαι, κάνεις κάνα σπορ;
- Αμε, κάνω τρία χρόνια photoshop...!!!


Μία κατσαρίδα βλέπει μια άλλη με τα πόδια προς τα πάνω και της λέει :
- Αερόμπικ;
Και λέει η άλλη :
- Όχι, αεροζόλ...!


Ήταν δυο κουνούπια και έκαναν αγώνα. Ξαφνικά σταματάει το ένα, και το άλλο λέει :
- Γιατί σταμάτησες;
- Μου μπήκε μια μύγα στο μάτι....!



Έχει χαθεί ένας στην έρημο και ρωτάει ένα Βεδουίνο πως θα πάει στην όαση. Εκείνος του άπαντα :
- Θα πας ευθεία και μετά από 3 ημέρες στρίψε δεξιά...!



Έπαιζαν ποδόσφαιρο οι ελέφαντες με τα μυρμήγκια και οι ελέφαντες ποδοπατούσαν συνεχώς τα μυρμήγκια.  Φωνάζει ο προπονητής των μυρμηγκιών στον διαιτητή :
- Φάουλ! Φαόυλ! Τυφλός είσαι; Θες να αρχίσουμε και εμείς να παίζουμε έτσι;


Γιος : Βρε μπαμπά, εσύ είσαι μαύρος και η μαμά άσπρη. Εγώ πώς βγήκα κινέζος;
Μπαμπάς : Σώπα παιδί μου, γιατί μετά από κείνο το όργιο, να ευχαριστείς το θεό που δεν γαβγίζεις!



Αποθήκευσα το νούμερο της γκομενας σαν ΧΑΜΗΛΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑ, τώρα κάθε φορά που παίρνει, η γυναίκα μου βάζει το κινητό μου να φορτίσει!


Ποτά : 80€.
Δείπνο : 90€.
Δωμάτιο : 250€.
Η φάτσα του όταν έμαθε ότι έχει περίοδο : Ανεκτίμητη...!


Ταξιδιωτική Ευκαιρία! Ο γύρος του κόσμου μόνο με 2.000 ευρω!!! Μου δίνετε 2.000 ευρώ και μετά κάνετε τον γύρο του κόσμου για να με βρείτε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τιμές Χονδρικής για όλους!