Κοσμήματα και Αξεσουάρ σε εκπληκτικές τιμές!

Δευτέρα 26 Μαρτίου 2012

ΖΗΤΙΑΝΟΣ ΣΤΟ ΜΕΤΡΟ

Δύο αφγανοί , που είχαν χαθεί για πολύ καιρό μετά απο το "πέρασμά" τους απο τον Έβρο, συναντιούνται τυχαία σε κεντρικό δρόμο της Αθήνας. Ο πρώτος ντυμένος σαν πρίγκιπας, κατεβαίνει απο μια μερσεντάρα τελευταίο μοντέλο. Ο δευτερος, κακομοίρης, κρατώντας στα χέρια ένα πακέτο κάλτσες που προσπαθούσε να πουλήσει, λέει στον φίλο του :
- Βλέπω καλοπερνάς! Τί δουλεία κάνεις και τα κονομάς;
- Ζητιανεύω στο μετρό!
- Μή μου λές. Και βγάζεις τόσα πολλά;
- Σίγουρα.Δοκίμασε το και σύ! Κάθισε κοντά στα εκδοτήρια εισιτηρίων με μια πινακίδα, και θα δείς!"
Μετά απο κανα δυό μέρες ο ταλαίπωρος, ξαναβλέπει τον πλούσιο φίλο του.
- Έ, Ahmed, με δούλεψες , του λέει. Σε δυό μέρες όλα κι όλα μάζεψα 1 ευρώ άν και στην πινακίδα είχα γράψει "Είμαι χωρίς δουλεία, η γυναίκα μου είναι άρρωστη και τα τρία παιδιά μου πεινάνε!". Δεν αξίζει να ζητιανεύω στο μετρό!
- Μήν λές βλακείες, του απαντά ο Ahmed, κοίταξε τι μάζεψα εγώ σε δύο ημέρες, και του ανοίγει μια μεγάλη τσάντα γεμάτη με δεκάευρα
- Δέν είναι δυνατόν λέει ο άλλος απορημένος Τί έγγραφες στην πινακίδα;
- Έγραφα "Μου λείπουν μόνο 10 € για το εισιτήριο να γυρίσω στο Αφγανιστάν"..!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τιμές Χονδρικής για όλους!