Κοσμήματα και Αξεσουάρ σε εκπληκτικές τιμές!

Τρίτη 21 Φεβρουαρίου 2012

ΣΥΝΘΗΜΑΤΑ ΛΑΙΚΗΣ ΣΟΦΙΑΣ

Τα συνθήματα στους τοίχους των πόλεων πάντα ασκούν μια ιδιαίτερη γοητεία. Καθένα απ' αυτά αποτελεί μια ξεχωριστή κατηγορία τέχνης και την μοναδική έκφραση μιας φωνής που δεν έχει άλλο τρόπο να ακουστεί.
Επειδή, «αν ο Θεός ήθελε να μην γράφουμε στους τοίχους , θα έδινε τις 10 εντολές σε τετράδιο» , παρακάτω ακολουθούν ορισμένα από τα ωραιότερα :

«Αυτοί που νομίζουν ότι τα ξέρουν όλα, εκνευρίζουν εμάς που τα ξέρουμε.»


«Αν τα λάθη διδάσκουν, τότε έχω καταπληκτική μόρφωση.»


«Η χώρα καταστρέφεται από την αδιαφορία, αλλά τι με νοιάζει εμένα;»


«Δεν φοβάμαι τίποτα, Δεν ελπίζω τίποτα, Ι am a free man.»


«Θέλω να γίνω αυτό που ήμουν τότε που ήθελα να γίνω αυτό που είμαι τώρα.»


«Οι τοίχοι έχουν αυτιά και τα αυτιά μας τοίχους.»


«Το καλύτερο σχολείο που φωτίζει είναι αυτό που καίγεται.»


«Ο Χριστός δίδαξε και πέθανε. Οι καθηγητές τι περιμένουν;»


«Κολόμβε, γαμώ την περιέργειά σου.»


«Το Αιγαίο ανήκει στα ψάρια του.»


«Φονιάδες των Ψαριών, Πελεκάνοι.»


«Η μαμά μου λέει ότι αν δεν έχω πέσει στο κρεβάτι μέχρι τις δέκα και μισή, θα πρέπει να γυρίσω σπίτι.»


«Μόνο τα καλά κορίτσια κρατάνε ημερολόγιο. Τα κακά δεν έχουν χρόνο.»


«Δεν υπάρχουν παθητικοί καπνιστές, μόνο αντιπαθητικοί αντικαπνιστές»


«Το Lifestyle είναι μαγικό, από μηδενικό σε κάνει νούμερο.»


«Θεσσαλονίκη, η μόνη πόλη που γράφεται με δύο Σίγμα και προφέρεται με δύο Λάμδα.»


«Διατηρείτε την Αθήνα καθαρή. Πετάτε τα σκουπίδια σας στον Πειραιά.»


«Ο Χριστός πέθανε, ο Αινστάιν πέθανε, και Εγώ δεν αισθάνομαι καλά τελευταία.»


«Ζαλίζομαι. Σταματήστε τη Γη να κατέβω.»


«Συμμετέχω, Συμμετέχεις, Συμμετέχει, Συμμετέχουμε, Συμμετέχετε, Αποφασίζουν.»


«Μήπως ήρθε η ώρα να πεθάνουν οι Ολυμπιακοί Αγώνες στην χώρα που τους γέννησε;»


«Τα γκαζάκια δεν είναι μόνο για καφέδες.»


«Έγχρωμη TV , Ασπρόμαυρη Ζωή.»


«Μην τα περιμένετε όλα από την Αστυνομία. Χτυπηθείτε μόνοι σας.»


«Το να πιστεύεις στο θεό είναι σα να πιστεύεις στο Superman!»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τιμές Χονδρικής για όλους!