Κοσμήματα και Αξεσουάρ σε εκπληκτικές τιμές!

Πέμπτη 19 Ιανουαρίου 2012

Η ΠΑΡΘΕΝΟΠΙΠΙΤΣΑ

Η Παρθενοπιπίτσα μόλις τελείωσε το σχολείο ενας φίλος της, ο Γιάννης, την κάλεσε να πάει σπίτι του. Η Παρθενοπιπίτσα παίρνει τη μάνα της τηλέφωνο και ακολουθεί ο εξής διάλογος :
- Μαμά ο Γιάννης με κάλεσε να πάω σπίτι του. Να πάω; ρωτάει η Παρθενοπιπίτσα
- Πήγαινε παιδί μου αλλά κάθε πέντε λεπτά να με παίρνεις τηλέφωνο, λέει η μαμά της
Μετα απο πέντε λεπτά :
- Μαμα ο Γιάννης μου είπε να μπω μέσα, να μπω; ρωτάει η Παρθενοπιπίτσα
- Μπες παιδί μου αλλά κάθε πέντε λεπτα να με παίρνεις τηλέφωνο, απαντάει η μαμά της
Μετα απο πέντε λεπτά :
- Μαμά ο Γιάννης μου είπε να πάω πάνω στο δωμάτιο,να πάω;
- Πήγαινε παιδί μου αλλά κάθε πέντε λεπτά να παίρνεις τηλέφωνο.
Μετα απο πέντε λεπτά :
- Μαμά ο Γιάννης μου είπε να βγάλω τα ρούχα μου,να τα βγάλω;
- Να τα βγάλεις παιδί μου αλλά κάθε πέντε λεπτά να παίρνεις τηλέφωνο.
Μετα απο πέντε λεπτά :
- Γειά σου μάνα η Πιπίτσα είμαι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τιμές Χονδρικής για όλους!