Κοσμήματα και Αξεσουάρ σε εκπληκτικές τιμές!

Σάββατο 6 Μαρτίου 2010

ΤΕΣΤ ΕΞΥΠΝΑΔΑΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ

Λέει η δασκάλα στο σχολείο :
- Παιδιά, ελάτε να κάνουμε ένα τεστ εξυπνάδας.
Στην συνέχεια ρωτάει ένα παιδί :
- Ριχάρδο, πες μου ποιο είναι αυτό το ζωάκι "Περπατά στα κεραμίδια, έχει μουστάκι, κάνει νιάου και αλλά έχει και μια ελιά στη μυτούλα του".
- Δεν ξέρω κυρία, απαντά ο μαθητής
- Μα είναι η γάτα, παιδί μου, την ελιά έβαλα απλά να σε μπερδέψω, του απαντάει η δασκάλα
- Πέτρο, πες μου εσύ "έχει φτερό, ράμφος και από κάτω ένα κουκούτσι";
- Πού να ξέρω κυρία, και με κουκούτσι από κάτω; Δύσκολα τα πράγματα!, απαντά ο Πέτρος
- Είναι το πουλί βρε παιδί μου, το κουκούτσι έβαλα έτσι απλά να σε μπερδέψω, του απαντάει η δασκάλα
Οπότε ξαφνικά πετάγεται ο Τοτός και λέει στη δασκάλα :
- Κυρία να σας ρωτήσω και εγώ κάτι;
- Ναι Τοτέ ρώτα με ότι θέλεις, του λέει η δασκάλα.
- Τι είναι μακρύ, είναι κόκκινο και στρογγυλό στην κορυφή, έχει δυο μπάλες από κάτω και αρέσουν στις γυναίκες να το βάλουν στο στόμα; ρωτάει ο Τοτός
Τσαντίζεται η δασκάλα και του λέει :
- Τοτέ, τι ερωτήσεις είναι αυτές, δεν ντρέπεσαι; πέρνα γρήγορα έξω από την τάξη!
Ήρεμος της απαντάει ο Τοτός :
- Κυρία η απάντηση είναι το Κραγιόν, τις μπάλες τις έβαλα απλά για να σας μπερδέψω...!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τιμές Χονδρικής για όλους!