Κοσμήματα και Αξεσουάρ σε εκπληκτικές τιμές!

Κυριακή 18 Οκτωβρίου 2009

Ο ΤΟΤΟΣ ΚΑΙ Η ΑΝΝΟΥΛΑ

Ειναι ο Τοτος και ετοιμάζεται να βγει ραντεβού με την Ανούλα. Πριν φυγει απο το σπιτι τον ρωτα ο πατερας του :
- Τοτε προφυλακτικο μαζί σου πήρες
- Εχω πάρει μπαμπα αμα γίνει τίποτα με την Ανούλα θα το βάλω
- Και που ξέρω εγω ρε κολόπαιδο οτι θα το φορέσεις? Αμα δεν το βάλεις τωρα εξω απο το σπίτι δεν βγαίνεις.
- Ελα ρε μπαμπα τι βλακείες ειναι αυτες;
- Οχι παιδι μου αν δεν το φορέσεις δεν πάς πουθενά
- Καλά αμα είναι να με ζαλίσεις θα το φορέσω.
Το φορα ο Τοτός και παει με την ανούλα στην παραλία και μετα απο λίγη ώρα χαμουρέματος λέει ο Τοτός :
- Αννούλα μωρό μου;
- Ναι, απαντάει η Αννούλα
- Θέλεις να κανουμε ερωτα;
- Ναι Τοτέ μου νομιζω οτι ειναι η κατάλληλη ώρα.
Ετσι λοιπον ο Τοτός παιρνει την Αννούλα και πανε σε ενα ξενοδοχειο για να ολοκληρωσουν τη σχέση τους. Κάποια στιγμή και έχοντας μεινει μόνο με τα εσώρουχα αρχίζουν να τα βγαζουν και αυτα και λεει η Αννουλα :
- Τοτέ, τα βλεπεις αυτα τα ζουμερα τα βυζάκια;
- Ναι, απαντάει ο Τοτός.
- Μονο ο καυτος ηλιος του καλοκαιριου τα εχει αγγίξει, του λέει η Αννούλα. Αυτό το τουρλωτό κολαράκι το βλεπεις;
- Ναι, ξαναλεέι ο Τοτός
- Μόνο ο ανεμος κατω απο την φουστα το εχει αγγίξει. Αυτό το τρυφερό μουνάκι το βλεπεις;
- Ναι, ξαναλεέι ο Τοτός
- Μόνο το τρεχούμενο νερό του ντους το εχει αγγίξει.
Κατεβαζει και ο τοτος το μποξεράκι και τις λεει :
- Αννούλα, αυτό εδώ το βλεπεις;
- Ναι, απαντάει η Αννούλα
- Ακόμα στη ζελατίνα το έχω...!!!

4 σχόλια:

  1. ρε παιδία δεν βαζουνε μια εικονα με μια γυναίκα να κανει την αννουλα με τα ζουμερά βυζάκια,το τουρλωτό κολαράκι και το τρυφερό μουνάκι

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τιμές Χονδρικής για όλους!