Κοσμήματα και Αξεσουάρ σε εκπληκτικές τιμές!

Παρασκευή 9 Οκτωβρίου 2009

ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΡΑΝΟΣ ΣΟΥ;

Το λιοντάρι, ο βασιλιάς του δάσους, έκανε κάποτε πρωθυπουργό το λαγό με απόλυτες εξουσίες. Ο λαγός φωνάζει αμέσως το λύκο και τον ρωτάει :
- Λύκε, που είναι το κράνος σου;
- Μαααα, δεν έχω κράνος, απαντάει ο λύκος
- Δεν έχεις κράνος;;; του απαντάει ο λαγός και τον αρχίζει στα χαστούκια.
Την επόμενη μέρα πάλι τα ίδια. Φωνάζει ο λαγός τον λύκο και του λέει :
- Λύκε, που είναι το κράνος σου;
- Μαααα, δεν έχω κράνος, απαντάει ξανά ο λύκος
- Δεν έχεις κράνος;;; του ξαναλέει ο λαγός και τον αρχίζει στα χαστούκια με περισσότερη δύναμη αυτή τη φορά.
Αυτό το έκανε κάθε μέρα μέχρι που ο λύκος πήγε παραπονούμενος στο λιοντάρι να βρει το δίκιο του. Φωνάζει το λιοντάρι το λαγό και του λέει ότι εν πάση περιπτώσει αρκετά έδειρε το λύκο και στο κάτω κάτω δεν είναι σωστή η ερώτηση που του κάνει.
- Βασιλιά μου τον έχω άχτι τον κερατά.... μου έχει ξεκληρίσει την οικογένεια, του απαντάει ο λαγός
- Τότε βρες άλλο τρόπο ....
- Σαν τι δηλαδή ;
- Να. Στείλε τον να σου αγοράσει τσιγάρα. Αν σου φέρει φίλτρο πες ότι ήθελες άφιλτρα και το αντίθετο, οπότε θα βρεις αφορμή να τον δείρεις.
Πράγματι ο λαγός φωνάζει το λύκο την επόμενη μέρα και του λέει :
-Λύκε, πήγαινε ρε στο περίπτερο να μου φέρεις τσιγάρα...
- Τι τσιγάρα κύριε λαγέ, απαντάει ο λύκος, με φίλτρο η άφιλτρα;
Οπότε μετά από μια στιγμή αμηχανίας τον ρωτάει ο λαγός :
- Που είναι το κράνος σου; και τον αρχίζει στα χαστούκια......

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τιμές Χονδρικής για όλους!