Κοσμήματα και Αξεσουάρ σε εκπληκτικές τιμές!

Παρασκευή 31 Ιουλίου 2009

ΤΟ ΛΙΦΤΙΝΓΚ

Κάποιος αποφάσισε να κάνει πλαστική και να τσιτώσει τα μαγουλάκια του. Σα δώρο στον εαυτό του για τα γενέθλιά του, ας πούμε. Πλήρωσε λοιπόν 2.000€ και το αποτέλεσμα τον ενθουσίασε. Όταν πήγαινε σπίτι του, μετά απ' το τσίτωμα, σταματάει να πάρει εφημερίδα και ρωτάει τον εφημεριδοπώλη :
- Μήπως θα μπορούσες να μαντέψεις την ηλικία μου;
- Περίπου 35, απαντάει ο εφημεριδοπώλης.
- Είμαι 47, λεει ο τύπος, πραγματικά ευτυχισμένος, που φαινότανε 35.
Μετά πάει στο McDonalds, να φαει κάτι κι εκεί που παράγγελνε, ρώτησε τον υπάλληλο το ίδιο πράμα:
- Μήπως θα μπορούσες να μαντέψεις την ηλικία μου;
- Περίπου 29, του λεει εκείνος.
- Είμαι 47, λεει ο τύπος, πραγματικά ευτυχισμένος, που φαινότανε 29.
Μετά, στη στάση του λεωφορείου ρωτάει τα ίδια μια γριούλα.
- Είμαι 85 και η όρασή μου έχει αρχίσει να μ' εγκαταλείπει. Αλλά όταν ήμουνα νέα ήξερα ένα σίγουρο τρόπο, για να βρίσκω την ηλικία των αντρών. Αν βάλω το χέρι μου μέσα στο παντελόνι σου και πιάσω τα γεννητικά σου όργανα και τα κρατήσω για 10 λεπτά, θα σου πω ακριβώς πόσων χρονών είσαι. Ο τύπος δέχτηκε και η γριά του τα 'πιασε και σε 10 λεπτά του λεει :
- Είσαι 47 χρονών!
- Αυτό είναι φοβερό! λεει ο τύπος έκπληκτος. Πώς τα κατάλαβες;
Και η γριά :
- Δεν κατάλαβα τίποτα. Απλώς, ήμουνα πίσω σου, στα McDonalds.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τιμές Χονδρικής για όλους!