Κοσμήματα και Αξεσουάρ σε εκπληκτικές τιμές!

Παρασκευή 24 Ιουλίου 2009

ΤΟ ΑΤΙΜΟ ΤΟ ΧΡΗΜΑ

Είναι 2 φίλοι, ο Τάκης και ο Μπάμπης, και μιλάνε για το ότι δεν μπορούν να βρουν γυναίκα. Την ώρα που μιλάνε περνάει μια κουκλάρα απο μπροστά τους. Την σταματάει ο Τάκης και της λέει :
- Αν σου δώσω 1.000 ευρώ θα κάνεις σεξ μαζί μου;
- Φυσικά και όχι δεν είμαι καμιά πουτάνα, του απαντάει η κοπέλα!!
Ο Τάκης όμως συνεχίζει:
- Αν σου δώσω 10.000 ευρώ θα κάνεις σεξ μαζί μου;
- Είπα δεν είμαι τέτοια κοπέλα, απαντάει και πάλι ενοχλημένη η κοπέλα!
Ο Τάκης ωστόσο επιμένει και ξαναρωτάει :
- Αν σου δώσω 1.000.000 ευρώ θα κάνεις σεξ μαζί μου;
Η κοπέλα το καλοσκέφτεται μιας και είναι πάρα πολλά τα λεφτά και απαντάει:
- Βεβαίως, αν μου δώσεις 1.000.000 ευρώ τότε θα κάνω ότι θέλεις!!!!
Οπότε γυρνάει ο Τάκης και λέει στον φίλο του:
- Είδες ρε βλάκα, γυναίκες υπάρχουν λεφτά δεν έχουμε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τιμές Χονδρικής για όλους!