Κοσμήματα και Αξεσουάρ σε εκπληκτικές τιμές!

Τετάρτη 3 Ιουνίου 2009

ΤΑ ΜΠΑΤΣΑΚΙΑ

Ένας μπάτσος περνάει από μια παραλία. Εκεί ένα αγοράκι παίζει μόνο του με την άμμο και του κουβαδάκι. Φτιάχνει ανθρωπάκια.
- Γειά σου αγορί μου. Τι φτιάχνεις εδώ; λέει ο μπάτσος.
- Φτιάχνω μπατσάκια, λέει το αγοράκι.
Ο μπάτσος κορδώνεται.
- ΜΠΡΑΒΟ αγόρι μου! Και με τι τους φτιάχνεις;
- Με άμμο, νερό και σκατά, λέει το παιδί.
- Τι είπες ρε κωλόπαιδο, λέει ο μπάτσος εξοργισμένος. Λοιπόν κακομοίρη μου αύριο θα ξαναπεράσω από δω. Αν σε ξαναδώ να μου πεις ότι φτιάχνεις μπατσάκια με σκατά θα σε κάνω μαύρο στο ξύλο. Τ' ακούς;
- Καλά, μη θυμώνεις λέει ο πιτσιρικάς.
Την άλλη μέρα λοιπόν ο μπάτσος ξανάρχεται. Βλέπει τον μικρό με τον κουβά.
- Δε μου λες μικρέ, τι φτιάχνεις, για λέγε;
- Φτιάχνω πυροσβεστάκια, λέει το παιδί.
- Α. Και με τι τους φτιάχνεις;
- Με άμμο και νερό, λέει το παιδί.
- Και γιατί δεν βάζεις και σκατά;
- Προσπάθησα, αλλά μου βγαίνανε μπατσάκια, λέει ο μικρός.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τιμές Χονδρικής για όλους!